ברק בכר במסע"ת: "אנחנו תמיד משחקים בכדי לנצח"

הפועל באר שבע ערכה הערב את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מול בשיקטאש בשלב 32 הגדולות של אירופה, כשהמטרה היא לנצח
send whatsapp messsage send FB messsage
ברק בכר ואליניב ברדה במסיבת העיתונאים. צילום: בן בודה.

32 עיתונאים שהגיעו מטורקיה, הכוללים גם שני צוותי ערוצי טלוויזיה שונים וכלי תקשורת נוספים מילאו הערב את אולם מסיבת העיתונאים של הפועל באר שבע, שתפגוש מחר את מועדון הפאר הטורקי.

מי שנשא דבריו לפני המשחק הוא ברק בכר, שהתייחס בראשונה למצבת הפצועים: "יש כמה שחקנים שנמצאים בספק ורק אחרי האימון נדע פחות או יותר מי יהיו לרשותנו. מה שלא יהיה, יהיה לנו סגל מספיק חזק כדי להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. עצם זה שבשיקטאש היו קרובים לצ'מפיונס ליג מראה את חוזקה. יש להם שחקנים שנמצאים בכושר טוב, שחקנים מסוכנים מאוד בחלק ההתקפי. נצטרך להיות מרוכזים כדי לדעת לנטרל את זה ולשחק את המשחק שלנו פה".

גם אליניב ברדה רוצה לנצח: "פספסתי די הרבה מהקמפיין האירופי שלנו בגלל הפציעה. החבר'ה עשו עבודה מדהימה. אני מקווה שנמשיך את הדרך הזו מחר. עם גנק הודחתי בשלב 32 הגדולות, אני מקווה שאוכל לשבור גם את השיא האישי שלי וגם את השיא הקבוצתי של באר שבע".

ברק בכר נשאל לגבי הגישה שבה הפועל באר שבע תגיע והאם ישנה כוונה לשחק על תוצאה: "אנחנו תמיד משחקים בשביל לנצח. כמובן שנצטרך לתת גם הדגשים הגנתיים כי ההתקפה של בשיקטאש מצוינת. נעשה הכל כדי לשחק את הכדורגל שלנו וגם להשיג תוצאה טובה. רק ניצחון יהיה תוצאה טובה. נעשה הכל כדי לא לספוג. חשוב גם לשחק טוב ולא לשחק רק על תוצאה".

לגבי הקהל הבארשבעי שצפוי להרים תפאורה מרשימה ולדחוף את הקבוצה בהמוניו, אמר בכר: "הקהל הוא תמיד פקטור. גם כששיחקנו בחוץ בסאות'המפטון או בסן סירו, הרגשנו את הקהל שלנו. יש למשחק הזה משמעות גדולה כי הוא בבית".