האם 'טרנר' ישבור שיא צופים שלילי?

מכירת הכרטיסים למשחק הגביע מול צור שלום, לא מתרוממת. במידה והקהל לא יתעורר, צפויה להירשם באצטדיון כמות הצופים הנמוכה ביותר (נכון לשורות אלה כ-2,000) מאז המעבר ל'טרנר'
send whatsapp messsage send FB messsage
אצטדיון טרנר יהיה עם קרחות? (צילום: באדיבות עיריית ב''ש)

הפועל ב"ש נגד צור שלום. נכון, על הנייר זה לא ממש משחק מעניין אבל זה בהחלט משחק שבוחן את כוחם של אוהדי הפועל באר שבע. זו לא חוכמה למלא את 'טרנר' במשחקי ליגה מול מכבי חיפה, בית"ר או התל אביביות, זו ממש לא גבורה להילחם על כרטיסים למשחק האליפות או במסגרות האירופאיות. הגאווה האמיתית, והמבחן הגדול שלנו יהיה ביום חמישי. 

נכון לכתיבת שורות אלה, מצב מכירת הכרטיסים למשחק עצוב מאוד. על פי המסתמן, אנחנו צפויים לראות קרחות גדולות באיצטדיון, ואולי אפילו יציעים שלמים שלא נפתחים. האם זה מה שהקהל של הפועל באר שבע שווה? לא. הקהל האדום שווה הרבה יותר. לצד שאגות ודחיפה אדירה במשחקים מול אינטר, אולימפיאקוס או מכבי ת"א, הקבוצה צריכה אותנו גם במשחקים 'קטנים' וצנועים יותר כמו מול צור שלום. 

אוהדי הפועל באר שבע הוכיחו את כוחם במירוץ לאליפות, והכוח הוא גדול. אז בכדי למנוע התבזות ביציעים לקראת מחר, זה הזמן של כל אוהד להביא עימו חבר שחלם להגיע ל'טרנר' ולא הצליח להשיג כרטיס, ולדאוג לכך שכל מי שמחזיק מנוי ירכוש כרטיס גם למשחק מחר. 

אל תתנו לשיא שלילי של צופים ב'טרנר' להישבר - בואו לבנות כאן עוצמה של מועדון גדול!