• 19 ספטמבר 2019

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

אלונה ברקת נבחרה לאשת השיווק של אוקטובר 2016

היא משלנו: "נבחרה פה אחד כאשת השיווק של החודש האחרון, על המהפכה שביצעה בהפועל באר-שבע, וההצלחות האדירות שהביאה לה בתוך המגרש ולא פחות חשוב מכך, מחוצה לו"

צילום: בן בודה

אלונה ברקת, האישה הראשונה שבעלת קבוצת כדורגל בישראל, רכשה את הפועל באר שבע בקיץ 2007 וכידוע זכתה בעונה שעברה בתואר ''אלופת המדינה'', יכולה להוסיף עוד הישג לרשימה שהפעם נבחרה ע"י ''איגוד השיווק הישראלי'' לאשת השיווק של אוקטובר 2016".

איגוד השיווק הישראלי הוקם כ"איגוד המפרסמים בישראל" בשנת 1961 כדי שמיע את קולן של חברות ולסייע לחבריו לשווק ולפרסם ביעילות ובהגינות. באפריל 2008 החליט האיגוד להעמיד במרכז פעילותו את עולם השיווק המודרני על כל מרכיביו הרבים בינהם: אסטרטגיה שיווקית, מיתוג, מחקרי שוק, פרסום ועוד...

איגוד השיווק הישראלי בחר בבעלת הבית של האדומים לאשת השיווק של אוקטובר 2016. "ברקת נבחרה בזכות חלקה המרכזי בשינוי שעברה הקבוצה ובהצלחות שלה במגרש ומחוצה לו, ששיאן בזכייה היסטורית באליפות המדינה, 40 שנים לאחר הזכייה הקודמת. ברקת מובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה, את פירותיו רואים בקבוצה ובעיר כולה" נכתב בהודעה שפורסמה.

בהמשך להודעה, נכתב כי "במרוצת השנים מיצבה ברקת שפה חדשה, בה מודגשים ערכים של קהילה, צניעות והישגיות – ערכים שמשפיעים לטובה על התנהגות אוהדי הקבוצה, על האווירה באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, ועל מכירות המנויים והכרטיסים של הקבוצה. בשנים האחרונות הפכה הקבוצה לחברה קבועה בצמרת טבלת הליגה, ובחודש מאי האחרון הגשימה ברקת את שאיפתה להוביל את הקבוצה לזכייה באליפות, לאחר 40 שנים בהם לא זכו אוהדי הקבוצה לחוות זאת".

שיקולי ועדת השיווק: "אלונה ברקת נבחרה פה אחד כאשת השיווק של החודש האחרון, על המהפכה שביצעה בהפועל באר-שבע, וההצלחות האדירות שהביאה לה בתוך המגרש ולא פחות חשוב מכך, מחוצה לו. ברקת הובילה תהליך ארוך של קידום נוער, תרומה לקהילה ומניעת אלימות, והפכה את הביקור במשחקי הקבוצה לחוויה נעימה לכל המשפחה, לצד הצלחות הבאות לידי ביטוי במספר הצופים המלווים את הקבוצה, ושיווקה כאחת הקבוצות המובילות בישראל".

תגובות

End of content

No more pages to load