היתרונות בקניית סמארטפון אונליין

send whatsapp messsage send FB messsage

לא משנה אם נולדתם בשנות ה-70 או בשנות ה-2000 מה שבטוח האינטרנט הביא לשינויים רבים, כולל מסחר אלקטרוני שכבר הוכיח שהוא אפקטיבי כמעט בכל תחום. כולנו היינו עדים לחנויות קמעונאיות ענקיות שצומחות מאפס ומתרחבות לכל חלקי הארץ ולפעמים גם מעבר לים תודות לנוכחות חזקה בדיגיטל. גם בתחום הסלולר קניית סמארטפון אונליין הפכה לפשוטה וקלה יותר עבור הצרכנים.


מזמינים סמארטפונים כמו פיצה
בישראל של היום ניתן להזמין סמארטפון באינטרנט כמעט לכל מקום, כמובן שלמיקום יש חשיבות מבחינת זמני אספקה, אבל בדרך כלל המקסימום הוא 14 ימים וזה בהחלט תלוי בדגם של הסמארטפון אותו תרצו לרכוש.

משווים ומשיגים את המחיר הכי טוב עבור הסמארטפון הרצוי
אתרי ה- ecommerce בתחום הסלולר פרוסים ברחבי רשת האינטרנט וקיימים כיום בישראל מעל 200 אתרים שניתן להזמין מהם סמארטפון אונליין. מרבית מאתרים אלו נמצאים במנועי השוואת המחירים ולצרכן הסופי זה ללא ספק מועיל. לפני רכישת סמארטפון באתר מומלץ להיכנס למנוע השוואת המחירים ולהשוות ולא רק למחיר יש כאן פקטור חשוב לראות שאתר האינטרנט שבו אתם רוצים לרכוש את הסמארטפון מציין מי הוא נותן האחריות, לכמה זמן ומהי עלות המשלוח. מעבר לזה קיימים מגוון רשתות סלולר שנותנות הטבות מיוחדות לרוכשים אונליין כמו קבלת מתנה ברכישת סמארטפון, קוד קופון מיוחד לאתר, חבילה משתלמת הכוללת מגן לסמארטפון ועוד.


מגוון סמארטפונים רחב ומסודר על המסך

בשביל להגיע לחנות אנו נדרשים לנסוע, להמתין בתור, לשאול את הנציג ורק לאחר מכן אולי נקבל החלטה בבחירת הסמארטפון. אתר האינטרנט הופך את רכישת הסמארטפון להרבה יותר פשוטה גם מבחינה זו. כמובן שזה תלוי באיכות האתר, אבל כאשר האתר איכותי ומכיל מגוון סמארטפונים המסודרים ע"פ קטגוריות וניתן לסנן דברים החשובים לכם כמו יצרן, גודל מסך, אחריות ועוד בכדי להגיע לסמארטפון המיוחל. גם אם אתם לא מכווני מטרה לדגם ספציפי, באתר של רשת גומובייל קיימים מגוון סמארטפונים במחירים האטרקטייבים בישראל והרכישה קלה למדי. נקודה נוספת שיש לשים אליה לב היא אבטחת האתר בו אתם רוכשים. בכדי להבטיח רכישה מאובטחת יש לראות שכתובת האתר מופעיה עם תעודת SSL, ניתן לראות זו ע"י סימן המנעול ליד כתובת האתר.

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

מעבר לכך שהאתרים השונים מציעים מדי פעם הטבה מיוחדת לרוכשים אונליין הם גם מפרסמים מבצעים מיוחדים על סמארטפונים ומוצרים שונים שלפעמים לא קיימים בחנות הפיזית וניתן להתעדכן בצורה קלה ומהירה על כך ברשתות החברתיות ובאתר האינטרנט של רשת הסלולר בה בחרתם לרכוש את הסמארטפון.


לסיכום
ישנם היתרונות גם בהגעה פיזית לחנות, אבל אם יש לכם הבנה בסיסית ויש לכם כיוון מסוים לדגם אותו אתם רוצים, אזי רכישת סמארטפון אונליין היא פתרון נהדר. זכרו, יש לבדוק טוב את ההוכחה החברתית על האתר בו אתם רוצים לרכוש את הסמארטפון. ניתן לבדוק זאת ברשתות החברתיות, או בכל פלטפורמה שניתן לראות בה את הביקורות השונות.
רשת גומובייל מציעה ייעוץ טלפוני מקצועי ואדיב לרוכשים אונליין ומספקת מוקד עם נציגים שיעמדו לרשותכם בבחירת הסמארטפון הבא שלכם.

כתבות נוספות למקרה שפספסת...