• 14 דצמבר 2019

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

חדשנות

ענף המסעדנות עמוס טרנדים, שינויים, רעיונות ופרזנטציות. הכי חשוב, עמוס בחדשנות.

בעתיד: הפיצה תעשה בתוך תנור מסוע מיוחד שנמצא בתוך רכב מסוג טיוטה צילום: יח"צ

נוי ברבי, הוא הבעלים של FLOOR חברה אשר מתעסקת בייעוץ , הדרכה, ודגימת חווית הלקוח בענף המסעדנות. 

והפעם הוא בחר לעסוק בחדשנות:

בחרת לפתוח עסק בענף המזון?

בחרת להתחדש, להתייעל ולרגש את הלקוחות שלך באופן תמידי. מסעדנים רבים שומרים על ערנות מקצועיות במטרה לשים לב לצרכי השוק וכדי לתת ללקוחות ערך גדול יותר מהמתחרים שלהם.

אם נסתכל על נושא החדשנות מנקודת מבט של לקוח אפשר למצוא המון רעיונות חדשים ומעניינים. החל מרובוט קפה, מכונת המבורגרים, רחפני משלוחים, קיוסק הזמנות, טאבלטים ואין ספור רעיונות שיווקיים נוספים שמושכים את תשומת הלב שלנו.

מבחינתי חשיבה יצירתית וחדשנית מתחילה ברעיונות כאלה:

רשת פיצות מאד מוכרת החליטה לעשות צעד גדול וכזה שיגרום לכם להמתין ממש מעט זמן למשלוח שלכם. אז איך "פיצה האט" מתכננת לשנות את חוקי המשחק בנוגע לזמני המתנה לפיצה? והיא לא היחידה.

לפני מספר חודשים "פיצה האט" וחברת הרכבים "טויוטה" הודיעו על שיתוף פעולה מאוד מעניין שעתיד לקצר את זמן ההמתנה לפיצה באזורים מסוימים בארה"ב (לפחות בתחילת הדרך).

דמיינו שאתם נמצאים במקום די נידח בעולם, ובואו נודה שיש הרבה מקומות כאלה אצלנו, או שאתם בישיבה עם חברים מול הסוני ותקף אתכם רעב. כולנו נשמח למזון טעים, זול והכי חשוב מהיר.

איך זה עובד - שני שלבים פשוטים (לפחות ללקוח):

שלב א:

תחילה, יש להזמין את המשלוח דרך האפליקציה. לבחור את סוג הפיצה, רוטב, תוספות, שתייה, לציין מיקום מדויק וכמובן את פרטי האשראי שלכם.

שלב ב:

שלחתם את ההזמנה? הפיצה כבר בדרך אליכם! הפיצה תיעשה בתוך תנור מסוע מיוחד שנמצא בתוך רכב מסוג טיוטה (Toyota Tundra) שמסוגל לנסוע למרחקים ארוכים, בתנאים שונים בקצב משוגע של עד 7 דקות להכנת פיצה! כל הטוב הזה קורה ממש בארגז של הרכב.

כפי שניתן לראות בתמונה ברכב מותקן תנור מסוע מיוחד בעל זרועות רובוטיות המגיעות למטבחון, ארונות מוגנים לחומרי הגלם, ארונות אחסון וכל מה שצריך כדי שתמתינו כמה שפחות זמן לפיצה שלכם.

זהו, נשאר רק להמתין קצת ולהתענג על הפיצה!

בעזרת הטכנולוגיה המעניינת הזאת רשת "פיצה האט" תצליח לעמוד בזמני המתנה קצרצרים, להעניק ערך חשוב ששווה הרבה כסף ללקוחות וכמובן לרשת עצמה.

מתי בישראל? שאלה נהדרת, אני רוצה לקוות שבקרוב.


תגובות

End of content

No more pages to load