כבישים מדממים: האב נפגע אנוש ונהרג לעיני ילדיו

תאונה קטלנית בכביש 80: אב ושני ילדיו נפגעו, האב באורח אנוש, הילדים באורח קל. מותו של האב נקבע בבית החולים סורוקה
send whatsapp messsage send FB messsage
זירת התאונה (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

שבוע נוראי, בו שבעה מתושבי הנגב מקפחים את חייהם בתאונות דרכים: בשעות הצהריים, סמוך לשעה 13:40 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתהפך בכביש 80 סמוך להר עמשא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשלושה פצועים, בהם גבר כבן 35 במצב אנוש מחוסר הכרה ושני ילדים  במצב קל-בינוני, בהכרה.

התברר כי הרכב סטה מהכביש. ברכב נסעו אב ושני ילדיו, בן 15, שנפגע בגפיים ובן 12 עם חבלת ראש.

פראמדיק מד"א בוריס מירצ'בסקי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשטח סמוך לכביש את הרכב עם פגיעות קשות. 2 נערים כבני 12 ו-15 התהלכו במקום ויחד עם כוח רפואה של הצבא חילצנו את הפצוע אנוש שהיה מחוסר הכרה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל ביצוע פעולות החייאה ופעולות כירורגיות על מנת לטפל בפציעות הקשות ופינינו אותו לבית החולים במצב קריטי תוך המשך פעולות החייאה. 2 הנערים סבלו מחבלות בפלג גופם העליון טופלו בשטח ע"י צוות טיפול נמרץ נוסף של מד"א ופונו לבית החולים במצב קל-בינוני."

מסורוקה נמסר: ''גבר בשנות ההשלושים לחייו פונה לחדר הטראומה במצב אנוש, מתאונת דרכים בכביש 80. לצערנו הוא נפטר מפצעיו ובביה״ח נקבע מותו''.

להערכת המשטרה, מדובר בתאונת דרכים עצמית.




​​​​​​​
על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo