אדם לקה בדום לב בעיר העתיקה

עובר אורח איבד את הכרתו סמוך למשרדי אגף הפיקוח בעיר העתיקה. אדיר נחמני, עובד האגף וכוהנן איחוד הצלה, ביצע באיש החייאה - שהצילה את חייו
send whatsapp messsage send FB messsage
הכניסה לאגף הפיקוח (צילום סלולרי - אדיר נחמני)

לא רק דוחות, גם מצוות הצלת חיים: אדיר נחמני, עובד אגף הפיקוח בעיריית באר שבע וכונן של איחוד הצלה, ביצע פעולות החייאה באדם שקרס ממש בכניסה למשרדים. בזכותו ובזכות אילן סעדה, עובד האגף, ניצלו חיי אדם שלקה בדום לב - והיה ללא נשימה ודופק.

אדיר נמחני ישב ביום עבודה עמוס למדי במשרדי הפיקוח ברחוב הרצל 32: ''קיבלתי טלפון מאילן סעדה, עובד האגף, שאמר לי שמישהו נפל ליד המשרדים'', הוא משחזר. 

''הבעתי במהירות לכניסה למשרדים, היו לי כפפות בכיס והתכוננתי לטפל בפציעה קלה אך נדהמתי כשעובדת האגף צועקת לי ''מהר אדיר, תציל אותו, הוא לא מגיב״. האזרחים חשבו שהתעלף והרימו לו רגלים  אך בפועל בבדיקה מהירה שביצעתי לו האזרח חטף דום לב - מוות קליני''.

''הוא היה ללא נשימה וללא דופק. התחלתי החייאה ברחוב ואילן סעדה רץ להביא את הדפברילטור שבאגף, השייך לעירייה. ההחייאה היתה מוצלחת והאיש  חזר לחיים ודיבר איתנו לפני שהתפנה לבית החולים על ידי אמבולנס שהגיע בתום פעולות ההחייאה''.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬