כתב אישום נגד בן 17 בפרשת התעללות מזוויעה

הסיוט של כל הורה: משחק רשת פופלרי שימש בן 17 ככלי להתעללות בחוסה חסר ישע ובילד. הפרקליטות הגישה נגדו כתב אישום
send whatsapp messsage send FB messsage
ערוץ היוטיוב של הנאשם, BIGGIE BO (צילום מסך), הדמיה (צילום המחשה: Anete Lusina / PEXELS)

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט המחוזי לנוער בבאר שבע כתב אישום כנגד הנאשם, בן 17, תושב אשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות מין, סחיטה באיומים, התעללות בחסר ישע כלפי אדם עם צרכים מיוחדים, וכן עבירות של קבלת דבר במרמה, ניסיון לקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות וניסיון לגניבה בידי מורשה כלפי קטין בן 12 ואמו.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אירה ויימן קריקון, הנאשם הכיר את המתלוננים, קטין בן 12 ובגיר עם צרכים מיוחדים בן 22,  דרך המשחק המקוון "פורטנייט". הנאשם קיבל מהמתלונן הבגיר את "המשתמש" שלו במשחק וכאשר המתלונן ביקש להחזירו, איים עליו הנאשם ודרש ממנו לפגוע בעצמו בדרכים שונות, לרבות בקשה לפצוע את עצמו, לצלם את גופו, ועוד,  זאת על מנת לקבל את "המשתמש" בחזרה. עקב חששו מהנאשם, פצע המתלונן את עצמו באמצעות סכין, צילם את עצמו ושלח את התיעוד לנאשם.

בנוסף לכך, ניהל הנאשם ערוץ באתר "יוטיוב" בשם BIGGIE BO , בו הציע למכירה "משתמשים" ב"פורטנייט" והזמין את הצופים  של הערוץ לפנות אליו באמצעות "וואטסאפ". קטין בן ה-12 נחשף לערוץ בעקבות המשחק מול הנאשם ב"פורטנייט", יצר עמו קשר באמצעות ה"וואטסאפ" וביקש לרכוש "משתמש". הנאשם הבטיח להעביר לו "משתמש" בתמורה ל-300 ₪, אך בדרך של מרמה גרם לקטין להעביר לו קוד למשיכה של 2,000 ₪ ואת פרטי חשבון של אמו. הנאשם הצליח למשוך 2,000 ₪ מחשבונה של אמו של הקטין וניסה למשוך 48,000 ₪ נוספים, אך בשל פעולתה של האם, שיצרה קשר עם הבנק וביטלה את ההעברה- לא הצליח לעשות כן.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...