נער טבע למוות במאגר מים

סמוך לשעה 11:30 דווח כי נער מעד סמוך למאגר שוקת - ונעלם. בתום חיפושים שערכו צוותי יחידות החילוץ - נמצא למרבה הצער הנער ללא רוח חיים
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: מתנאל בושרי / תיעוד מבצעי כבאות והצלה

נער טבע למוות  במאגר המים בשוקת. במוקד 102 של מחוז דרום התקבלה הבוקר, שישי, הודעה בסביבות השעה 11:30 על נער שככל הנראה שהה בקרבת מאגר מים בצומת שוקת כאשר בשלב כלשהו נעלמו עקבותיו ועלה החשד כי הנער מעד למים.

במקום בוצעה הערכת מצב של מפקד האירוע, טפסר משנה משה עמר, יחד עם מפקד יחידת להבה וכוחות משטרה. 

היחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת באר שבע בשיתוף יחידת החילוץ הארצית ״להבה״ שהוזנקה למקום, החלו בסריקות באזור המאגר.  צוותי החילוץ החלו בפעולות חיפוש וסריקה באגם באמצעות סירות מעל פני המים. 

צוותי יחידות החילוץ בחיפושים במאגר המים (צילום: מתנאל בושרי / תיעוד מבצעי חילוץ והצלה)​​​​​​​

במקביל צוללי חיפוש והצלה של יחידת ״להבה״ בפיקודו המשימתי של מפקד היחידה סגן טפסר דורון אלמשלי החלו בסריקות צלילה בתוך מי המאגר. זאת במקביל לסריקות שבוצעו באמצעות גלאי תת מימי שברשות היחידה. המאגר הינו בנפח של 80,000 קוב, מי המאגר עכורים והראות מוגבלת. הנער זוהה על ידי צוללי היחידה והוא נמשה אל גדת המאגר אל כוחות הרפואה במקום שם נקבע מותו.

ד"ר אנטולי פלומבוים רופא משטרתי ומתנדב מד"א סיפר: "בשעות הבוקר התקבל דיווח על הנער שנעדר במאגר המים. לאחר שעות רבות של חיפושים הוא אותר מחוסר הכרה במים וחולץ. ביצעתי בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצתי לקבוע את מותו."


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬