פרויקטים בתחום התחבורה: החלטת הממשלה של השרה מיכאלי לנגב

בעקבות דרישת יו"ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה מרב מיכאלי העבירה החלטת ממשלה משלימה למועצות האזוריות בנגב -בנושא קידום נושאי תחבורה
send whatsapp messsage send FB messsage
השרה מרב מיכאלי. צילום: רון קדמי / CC BY SA 4.0

החלטת ממשלה לערי הנגב המזרחי מביאה השקעה של עשרות מיליוני שקלים בפרויקטים בתחום התחבורה, לרבות שבילי אופניים.

"מפלגת העבודה מאז ומעולם מחוייבת לפיתוח כל יישובי הנגב והגליל, ובממשלה הזאת אנחנו הובלנו את שינוי סדר העדיפויות, אחרי שהממשלות הקודמות הזניחו את יישובי הנגב ברמה שמסכנת את מדינת ישראל", אמרה שרת התחבורה, מרב מיכאלי.

עוד הוסיפה: "החלטת הממשלה לערי הנגב המזרחי שעברה היום בממשלה היא חשובה ומחזקת את ההתיישבות הקיימת בצורה משמעותית, לרבות השקעה של עשרות מליוני שקלים בפרויקטי תחבורה ובהם הגדלת ההשקעה בשבילי אופניים ביישובי הנגב המזרחי מ-10 מליון ש"ח ל-15 מליון ש"ח. עם זאת, ההחלטה שהביאו חבריי לממשלה איננה כוללת את המועצות האזוריות בנגב שהן נכס אסטרטגי של מדינת ישראל".

''ההשקעה בערים הקיימות בנגב היא נדרשת, אבל חייבת לבוא לצידה השקעה גם במועצות האזוריות, לכן שמחתי שדרישתי התקבלה ושתובא לממשלה החלטה משלימה שתתקצב פרויקטים רבים במועצות האזוריות בנגב''.

''בהמשך לכך, כבר בשבוע הבא נעביר את החלטת הממשלה לניצנה במסגרתה יבוצעו כביש 40 מטללים לעיר הבה"דים ומפרצי עקיפה משדה בוקר למצפה רמון לצורך הגברת בטיחות התושבות והתושבים באזור''.



רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬

כתבות נוספות למקרה שפספסת...