21 מיליון שקלים להנגשת גני משחקים בפריפריה

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל יוצא בפרויקט רחב היקף להפוך גני ילדים לנגישים לבעלי מוגבלויות
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום המחשה: Image by Dimitris Vetsikas from Pixabay

בימים האחרונים הוציא המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל קול קורא לרשויות המקומיות להקמת גני שעשועים ייחודיים בהיקף כולל של למעלה מ-21 מיליון ₪, מהלך אשר יגדיל את כמות הפארקים הנגישים בארץ באופן דרמטי.

​​​​​​​ גני שעשועים מותאמים לאנשים עם מוגבלות מהווים מהלך נוסף ומשלים של המשרד בתחום הקהילתי, אשר נועד לאפשר לילדים בעלי מוגבלויות לחוות חווית חיים מלאה ועצמאית, להגביר את השוויון ולצמצם פערים בפריפריה החברתית והגאוגרפית. המשרד רואה חשיבות רבה בקידום פרויקטים ציבוריים מסוג זה לשם חיזוק חיי הקהילה המקומית, וזאת מתוקף תפקידו ליזום פעולות לפיתוחם החברתי של הנגב, הגליל והפריפריה החברתית על ידי פיתוח חיי התרבות, הקהילה והספורט. 

בכל פארק שיוקם במסגרת קול קורא זה, יוצבו בין מתקנים חדישים וביניהם מתקנים משולבים ונגישים, נדנדות קרוסלה ומתקנים נוספים הפרוסים על פני שטח של כ-500 מ"ר. הפארקים יהיו מוצללים, עם משטח גומי המונע פגיעות, כאשר כל מתקני הפארק יהיו נגישים ללא יוצא מן הכלל ומיועדים לאנשים עם מוגבלות ולכלל האוכלוסייה במטרה ליצור שילוב ומפגש חברתי קהילתי. 
הקול קורא יצא לאחר מכרז שנערך בין ספקים שיהיו הזכיינים להתקנה ברשויות שיזכו.


רוצים להתעדכן בכל החדשות לפני כולם?? הצטרפו אל קבוצת הווצאפ וקבלו עדכונים שוטפים: https://bit.ly/3iQmqmo

על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתם בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬