צפו: תושבי דימונה גונבים טרקטורון ומונית

כתב אישום הוגש נגד שני תושבי דימונה, אשר ביחד עם קטין גנבו טרקטורון מחצר בית ומונית מהכניסה של בית אחר. בתום חקירה, הוגש נגדם כתב אישום
send whatsapp messsage send FB messsage
קודם טרקטורון, אחר כך מונית: תיעוד הגניבות (מצלמות אבטחה / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

כתב אישום הוגש בבית משפט השלום בבאר שבע נגד שני תושבי דימונה, אשר קשרו קשר עם קטין לגנוב טרקטורון חשמלי מחצר בית ברחוב רזיאל בדימונה ומונית מרחוב גולדה מאיר באותה עיר. הגשת כתב האישום הוגש על ידי לשכת התביעות נגב, בתום חקירה שניהל מחלק הנוער בתחנת דימונה.

על פי כתב האישום, ב-20 בספטמבר, בשעה 1:16 לערך, קשרו שני הנאשמים קשר עם קטין לגמוב טרטוקון חשמלי, ששווי כ-12,500 שקלים. הקטין ואחד הנאשמים נכנסו לבית דרך שער הכניסה ואילו אחר נותר בחוץ לשמור. הנשאם והקטין דחפו את הטרקטורון לדירת מגוריו של הנאשם, בשכונת הניצחון.

וידאו: תיעוד הגניבות ממצלמות אבטחה (שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')


המקרה השני החשודים כבר עלו מדרגה וגנבו מונית: מכתב האישום עולה כי ב-8 באוקטובר, הנאשמים קשרו קשר לגנוב מונית הונדה, השייך לתושבת העיר, שחנתה בכניסה לביתה בשדרות גולדה מאיר. השניים גנבו את מפתחות הרכב ודחפו אותו אותו בשעת צהריים לעבר רחבת הבנים וניסו להתניע אותו באמצעות קריעת החוטים וחיבורם הידני, אך לא צלחו בכך ונטשו את הרכב.

ב-12 באוקטובר הגיעו השוטרים לבית אחותו של הנאשם. האנשם היה בבית וניסה לדחוף את השוטרים. 

בסופו של דבר, החשודים נעצרו, מעצרם הוארך והוגש כנגדם כתב אישום המייחס להם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, גניבה, שימוש בלתי מורשה ברכבו חבלה במזיד. 


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com
​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...