צפו: חשש לירי מעזה, בעקבות חיסול 4 אנשי חמאס בשומרון

במהלך הלילה ביצעו כוחות צה"ל ושב"כ מעצרים ב-5 מוקדים בסביבות ג'נין ורמאללה ועל פי מדיע ראשוני, 4 אנשי חמאס נהרגו במהלך חילופי אש
send whatsapp messsage send FB messsage
רקטה בעזה (צילום: דובר צה''ל), אחת מזירות הירי בשומרון (צילום: רץ ברשתות חברתיות ללא קרדיט) (שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')

כוננות מוגברת בדרום, בעקבות חיסול 4 אנשי חמאס במהלך חילופי אש בג'נין ורמאללה, במהלך גל מעצרים של צה''ל כנגד התשתית הצבאית של חמאס.

וידאו: חילופי האש בשומרון (צילום: רץ ברשתות חברתיות ללא קרדיט / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א')
​​​​​​​

דובר צה"ל עידכן כי במהלך הלילה ביצעו כוחות צה"ל ושב"כ מעצרים ב-5 מוקדים בסביבות ג'נין ורמאללה. לטענתו, כולם קשורים לאותה תשתית של פעילי חמאס. לפחות 4 חמושים פלסטינים נהרגו במהלך הפעילות הלילה על ידי כוחות הביטחון.

בשל כך, חוששים בישראל שחמאס יגיב בירי לעבר יישובים בנגב, על פי אותה נוסחה מוכרת מסבבים קודמים, על פיה חמאס מגיב בירי על פגיעה באנשיו, בין אם בעזה או ברצועה. עם זאת, נכון לבוקר זה, אין שינוי בהוראות פיקוד העורף. על פי גורמים בג'נין, ההרוגים והפצועים הובאו לבית חולים מקומי.

החיסול מתרחש כאשר חמאס נושא ונותן באמצעות המתווך המצרי בעניין השבת הנעדרים והשבויים, כתנאי לשיפור המצב ברצועה. 


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com