רפאל מציינת שנתיים לפתיחת שלוחת הפיתוח בבאר שבע

ראש עיריית ב''ש, רוביק דנילוביץ': ''השילוב בין היכולות הטכנולוגיות של רפאל לכח האדם האיכותי בנגב מביא עוצמה חדשה לדרום''
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: עיריית ב''ש

חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ ציינה בשבוע שעבר (ה') שנתיים לפתיחת שלוחת הפיתוח שלה בבאר שבע. חברת רפאל, חברה צפונית במקור, פתחה לפני שנתיים את השלוחה בפארק-ההייטק גב ים נגב, כחלק מאסטרטגיית החברה להתרחב בארץ ובדרום בפרט על מנת להתחבר לאקוסיסטם הטכנולוגי המתפתח בבאר שבע, בכדי לקלוט כח אדם איכותי מהדרום, להשתלב בוקטור של ירידת צה"ל לדרום ולחזק את הקשר עם האוניברסיטה. בשלוחה הדרומית של רפאל עובדים היום עשרות עובדים, רובם בעלי תארים טכנולוגיים הנדסיים מתקדמים.

בטקס החגיגי לציון שנתיים לשלוחה, חשפה רפאל מיצג ייחודי של מיירט כיפת ברזל לצד שאריות טילי חמאס אשר נפלו בשטח העיר באר שבע במסגרת מבצע שומר החומות, כסמל לפעילות החברה, המגינה על תושבי הדרום. בטקס השתתפו בכירי החברה ובכירים מאוניברסיטת בן גוריון.

רוביק דנילוביץ', ראש העיר באר שבע: " אני מברך על פעילותה החשובה של רפאל בדרום ושמח מאוד על התפתחות השלוחה והשתלבותה של רפאל באופן טבעי באקוסיסטם הדרומי. אני מאמין כי השילוב בין היכולות הטכנולוגיות של רפאל לכח האדם האיכותי שלנו פה בנגב, מביאים עוצמה חדשה לדרום ".

ד"ר צחי גליקמן, ראש חטיבת המו"פ של רפאל: " בשלוחת ב"ש עובדים על מערכות הגנה המספקות ביטחון למדינת ישראל. הקשר בין אנשי השלוחה הגרים בב"ש וסביבותיה לבין המשימה של הגנה על המדינה שלנו - זוהי תמצית החזון של השלוחה. אנו מציינים היום שנתיים לשלוחה, עם מעל 50 עובדים, מעבדות, תשתיות, פרויקטים, טכנולוגיות - גוף חי, נושם, בועט ובעיקר משפיע ותורם. נוצר כאן בשלוחה אקוסיסטם מדהים. היעד שלנו הוא להמשיך לצמוח ולפתח את השלוחה. העובדות והעובדים שנקלטו לשלוחה הם מהמצטיינים שאני מכיר. הקשר עם האוניברסיטה ועם העיר באר שבע והעומד בראשה מצוין. השותפות תעשייה-קהילה-אקדמיה, באה לידי ביטוי מיום שהוקמה השלוחה. עובדי השלוחה מרגישים מספיק חזקים לתרום חזרה לקהילה ומתנדבים כיום בירוחם. עובדות ועובדי השלוחה והעומד בראשם, רותם. יצרתם כאן שלוחה לתפארת, מצליחה, משפיעה ומקור גאווה לכלל עובדי רפאל, אין לי ספק שנראה עוד הרבה יותר מהפוטנציאל הגלום כאן ". 

רותם יואלי, מנהל השלוחה מיום הקמתה: "אנו מסכמים את הפרק הראשון של פעילות רפאל בבאר שבע; תקופה שהתאפיינה בגיוס גרעין של 50 מהנדסים יוצאי דופן ביכולותיהם המקצועיות, ויצירת DNA ייחודי של שיתופיות ופעילות אינטר-דיסציפלינארית ברמה הגבוהה ביותר. בשנים הקרובות נרחיב ונעמיק את הפעילות ביחד עם שותפינו כאן בדרום ועם רפאל בצפון, תוך הקפדה על מקצועיות בלתי מתפשרת ומחויבותנו למעשה הציוני כאן בנגב ".  


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com