בלי פחד: שדדו לאור יום חנות תכשיטים במרכז מסחרי בב''ש

שלושה רעולי פנים שדדו אתמול, שבת, חנות תכשיטים במרכז מסחרי גדול בדרך חברון בב''ש. רק לפני כחודשיים חנות נוספת באותה בעלות נפלה קורבן לגניבה. ''אנחנו מפרנסים 8 משפחות, זה כואב''
send whatsapp messsage send FB messsage
תיעוד השוד (צילום מסך ממצלת אבטחה, עלה לרשתות חברתיות)

ללא מורא: שלושה רעולי פנים שדדו חנות תכשיטים במרכז מסחרי גדול  בדרך חברון בבאר שבע, לאור היום. השוד אירע בשעה 10:00 בבוקר, הלושה נכנסו לחנות, איימו על העובדת ויצאו מהמקום עם שלל רב.  

בעלת המקום סיפרה כי ''בשעה עשר בבוקר, בזמן פתיחת החנות, הגיעו שלושה רעולי פנים, איימו על העובדת, נכנסו ולקחו את כל התכשיטים שהיו בכספת - נלקחו.  אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל, איך ומה לבקש אבל אני פשוט מנסה ולו במעט לעזור ולהעזר. בגלל פרטים טכניים הביטוח לא תקף והחל מיום ראשון אנחנו נכנסים לסגר כללי, בעצם מה שזה אומר שיש לנו את היום ומחר לנסות ולהקל על המוות הכלכלי הזה.  למרות הקושי אנחנו כאן, למרות העלבון והרמיסה החנות פתוחה עם הסחורה שלא הספיקו לקחת.  אנחנו מנסות לעשות כמיטב יכולתנו כי אין באמת זמן או יכולת לעצור ולהתאבל על זה''. 

השודדים עוזבים את המקום עם סחורה בשווי רב (צילום מסך, הופץ ברשת חברתית)​​​​​​​

זאת לא הפעם הראשונה שבעלת העסק נופלת קורבן למעשה שוד. בחנות אחרת בבעלותה, במרכז המסחרי, ב-19 באוקטובר השנה, ניגש תושב באר שבע לדוכן המכירה ונטל ממנו סחורה בשווי 1,500 שקלים, האיש תועד במצלמות האבטחה, מה שאפשר להביא לזיהויו, כנגדו הוגש כתב אישום בבית המשפט בבאר שבע.

וידאו: תיעוד הפריצה הקודמת (מצלמת אבטחה, ללא קרדיט)


השוד הנוכחי נחקר במשטרת באר שבע. במתחם ובמתחמים שכנים לו ארעו בעבר מקרי שוד וגניבות. בעל עסק במקום סיפר לברנז'ה NEWS כי בעבר קצב הגניבות היה בלתי נסבל. ''אתה מרגיש תחושה של חוסר אונים. זה לא רק הסחורה, זה גם הנזק, בסופו של דבר, יש השתתפות עצמית ומקרה אחרי מקרה זה מצטבר''.

רוב הגנבים במקרים האלה אינם מקצועיים. הם מגיעים לזירה ומשאירים ממצאים המביאים ללכידתם. כך היה עם שודד סניפי הדואר וכך עם פרוצים לבתי עסק אחרים. האיזור כולו מרושת במצלמות אבטחה. הגנבים, מצידם, מנצלים ימי סגרים או עוצר על מנת לבצע את זממם, כשהם עוטים על פניהם מסכות.

​​​​​