משבר הקורונה: בוטלה מסיבת הרחוב בעיר העתיקה

מארגני המסיבה, שהייתה אמורה להתקיים מחר, שלישי, בעיר העתיקה - בוטלה בהחלטת המארגנים
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום: בן גבאי

מסיבת הרחוב הגדולה, שהייתה אמורה להיערך  מחר, יום שלישי, 10 במרץ החל מהשעה 16:00 בעיר העתיקה - בוטלה. את מסיבת הרחוב ארגנו חברת ההפקות אביב ולירז, בר העתיקה וסמילנסקי גארדן בשיתוף קבוצת ברקה. סיבת הביטול: שמירת בריאות הציבור, בצל משבר הקורונה. למרות שלא יצאה הוראה מפורשת על כך ממשרד הבריאות, מארגני המסיבה החליטו ללכת על בטוח ולא לקיים אותה.

הפוסט של אביב קופל, הערב

אביב קופל הודיע על כך בפוסט: ''לאור ההתפתחויות האחרונות בנוגע להתפשטות נגיף הקורונה ומדאגה לבריאות שלכם ולבני משפחותיכם,החלטנו בלב כבד שלא לקיים את מסיבת הרחוב בעיר העתיקה מחר. אנחנו יודעים שעל פי הנחיות משרד הבריאות אין מניעה לקיים המסיבה אבל קשה לנו לקיים את מסיבה בנסיבות האלה ובחשש שחלילה ידבק מישהו במסיבה. לאחר התייעציות שקיימנו עם העירייה וגורמים נוספים החלטנו על דחיית המסיבה'', כתב קופל.

''נחגוג את חג הפורים בצורה מצומצמת יותר. אנו מתנצלים מעומק הלב ומאחלים חג פורים שמח. מבטיחים לפצות אתכם קהל הכי טוב בעולם!''.

מדובר אירוע הגדול הראשון שמתבטל בבאר שבע, בה נתגלתה היום חולת קורונה, ששהתה שעות ארוכות בחנות ''פורטונה'', במרכז גילת. לעת עתה, הפעילות בבאר שבע נמשכת כרגיל, כולל לימודים ופעילות במקומות העבודה. כל שינוי וכן כל מקרה חדש שמתגלה, מדווח על ידי משרד הבריאות לציבור הרחב בתקשורת, באתר משרד הבריאות ובאפליקציית קורונה.