שני פצמ''רים נורו לעבר כיסופים, נפילות בשטח פתוח

אין שקט בדרום: שני פצמ''רים נורו לעבר כיסופים, למרות ההבנות בין ישראל חמאס על הפסקת אש תמורת הקלות לעזתים. מתחילת החודש נורו 25 רקטות לישראל והופרחו מאות בלוני נפץ
send whatsapp messsage send FB messsage
האיזור המועזק (צילום מסך אפלי' כומתה), רקטה (ארכיון, רץ ברשתות ללא קרדיט)

אין שקט בדרום: שתי רקטות נורו הערב, סמוך לשעה 20:30, לעבר מערב הנגב ונחתו בשטחים פתוחים סמוך לכיסופים. תושבים בדמקום דיווחי על קול נפץ. הופעלה אזעקת צבע אדום, אך לא בוצע יירוט של מערכת כיפת ברזל. זה קורה, שעות ספורות אחרי שאלפי מטיילים עזבו את האיזור ולמרות ההבנה בין חמאס לישראל, כי לא יהיה ירי רקטי או שיגור בלוני נפץ, תמורת להקלות, בהן הכנסת פועלים פלסטינים לישראל וחומרי בנייה לעזה. 

במהלך החודש האחרון נורו 25 רקטות לעבר הנגב והופרחו מאות בלוני נפץ. חמאס אינו עומד במילתו, אך בישראל, 16 ימים לפני הבחירות, לא שר הביטחון נפתלי בנט ולא ראש הממשלה נתניהו, מעוניינים להיכנס למערכה נרחבת בעזה. כל עוד אין ירי לעבר תל אביב, הממשלה מכילה את האירועים ומגיבה בירי על פחונים ודיונות בעזה.

מדוברות אשכול נמסר כי ''בהמשך לאזעקה בכיסופים, בוצעו שני שגורים לשטחנו.  נשמע פיצוץ אחד רחוק, מחוץ לישוב. מתבצעות סריקות במרחב. לא ידוע על נזק או נפגעים בגוף. אין שינוי בהנחיות''.

דובר צה״ל מסר רק כי ''בהמשך לדיווח על התרעה, זוהו שני שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל''.