אלימות בתיכון: תלמיד תקף את המנהלת, נמלט - ונעצר

התלמיד, בן 16, תקף מנהלת בית ספר תיכון בב''ש, על כי העירה לו שגרם נזק לציוד והודיעה להוריו. הנער גרם חבלות למנהלת, נמלט מהמקום ונעצר זמן קצר לאחר מכן
send whatsapp messsage send FB messsage
בתום חיפושים, נעצר הנער החוטף (צילום הדמיה: משטרת ישראל)

אלימות בתיכון בבאר שבע: נער השחית ציוד בית ספרי, מנהלת בית הספר התקשרה לדווח על כך להוריו והנער בתגובה תקף את המנהלת וגרם לה חבלות. נער נמלט ובתום חיפושים, אותר ונעצר. 

במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות תקיפת מנהלת בבית ספר תיכון בבאר שבע בידי תלמיד כבן 16. מתחקור שוטרים חוקרי נוער שהגיעו למקום עלה החשד כי התלמיד תקף את מנהלת בית הספר וגרם לה לחבלות לאחר שהעירה לו בגין גרימת נזק שביצע והתקשרה לאחד מהוריו לדווח לו על כך. על פי החשד לאחר שתקף המנהלת נמלט מבית הספר. בסריקות נרחבות אחר החשוד הוא אותר ונעצר. חקירת המקרה נמשכת.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל חשד לתקיפת סגל חינוכי ופועלת בנחישות לאיתור חשודים, חקירת מעורבותם והרחקתם מהמרחב הציבורי", כך נמסר מהמשטרה.

ממשרד החינוך נמסר כי ''אנו רואים בחומרה רבה את האירוע ומציינים כי מדובר בחציית קו אדום. אין בכוונת המשרד לעבור לסדר היום, עד שימוצה ההליך  המשמעתי מול התלמיד.  האירוע מטופל ומלווה על ידי גורמי האכיפה.  אשר למנהלת,  המשרד מלווה אותה ויעמיד לרשותה מענה לצרכים הנדרשים''.