יש לכם חוב ל''מי שבע''? הוארך מבצע תשלום חובות ללא ריבית והצמדה

באופן חריג, הוארך המועד בו אפשר לשלם חובות לתאגיד המים ללא ריבית וההצמדה. המועד האחרון לתשלום: יום חמישי, ה-22 באוגוסט
send whatsapp messsage send FB messsage
(צילום: Alexas_Fotos@pixabay.com)

יש לכם חוב לתאגיד ''מי שבע''? המבצע להפחתת גובה חובות המים הוארך עד ל-22 באוגוסט. המבצע שהחל לקראת חג הפסח ואמור היה להסתיים בסוף חודש יולי, הוארך באופן חריג. במהלך תקופה זו, מתאפשר לתושבים שצברו חוב לתאגיד לשלמו ללא ריבית והצמדה. לאחרונה חשפנו בברנז'ה NEWS את סיפורה של קשישה משכונה ד', אשר צברה חוב של כ-9,000 שקלים, בשל נזילה בצנרת בבניין הישן בו התגוררה. בין קהל החייבים, הנלקע לחובות, משפחות רבות שאין ביכולתן לשלם אפילו את הוצאות הבית המינימליות, בשל קשיי פרנסה, אך גם חייבים מסיבות אחרות. הריבית וההצמדה על חובות מים גבוהות, ויכולות להגיע לכ-8 אחוזים. אופן החישוב מייקר את החוב בצורה ניכרת.


מריו לובטקין, מנכ"ל "מי שבע": "התאגיד פנה באופן יזום לממונה על התאגידים בבקשה להארכת המבצע על מנת לאפשר לתושבים נוספים להסדיר את חובם במסגרת המבצע. אנו מציעים לא לחכות למועד הסמוך ביותר לתום המבצע ולהסדיר את הנושא בהקדם".
המבצע לעידוד לקוחות פרטיים להסדרת חובות מים שוטפים שמקיימת רשות המים באמצעות תאגידי המים והביוב, הוארך באופן חריג.  תאגיד "מי שבע" פנה בבקשה מיוחדת לממונה על התאגידים להארכת תקופת המבצע על מנת לאפשר הזדמנות נוספת לתושבים בעלי חובות בגין צריכה פרטית להסדיר את חובם. במסגרת המבצע, מבוצעת מחיקת ריבית והצמדה לחובות הקיימים ללקוחות פרטיים, ובכך מופחת החוב שיתבקש כל צרכן לשלם. מאות תושבים מב"ש ואופקים שצברו חוב ל"מי שבע" עם ריביות והצמדות כבר הגיעו למשרדי התאגיד והסדירו תשלום''. 

ב"מי שבע" קוראים לתושבי באר שבע ואופקים שצברו חוב בגין חשבון המים וטרם פנו לתאגיד על מנת להסדירו בתקופת המבצע הראשונית, להגיע למשרדי התאגיד לפני תום ההארכה בכדי לטפל בנושא. ההסדר שיושג עם כל צרכן שיבקש להסדיר את חובו במהלך החודשיים שנותרו עד לתום המבצע יתקיים בתנאי שיעמוד בהסדר התשלומים שיסוכם וישלם את חיובי המים והביוב השוטפים.