שחקנית הפועל ב''ש-ילדות, ליאם רחל ביטון ז''ל, הובאה למנוחות

ליאם רחל ביטון, בת 13, נפגעה מרכב נוסע בשכונה ד', בעת שחצתה את רחוב יהודה הלוי במוצאי שבת, בעיצומו של רצף האזעקות בעיר
send whatsapp messsage send FB messsage
ליאם רחל ביטון ז''ל (צילום: אריאל גולד)

עצב גדול בבאר שבע ובמשפחת הפועל באר שבע: ליאם רחל ביטון, בת 13, הובאה היום למנוחות בבית העלמין הישן בבאר שבע. ליאם ז''ל נדרסה במוצאי שבת האחרונה, בעת שנשמעה אזעקה בבאר שבע, סמוך לצאת השבת. היא נפגעה באורח אנוש מרכב חולף, ברחוב יהודה הלוי בשכונה ד' בעיר, סמוך למקיף אמי''ת. הבוקר, רביעי, נפטרה. 


''ההתאחדות לכדורגל משתתפת בצערה של משפחת ביטון ומשפחת מועדון הכדורגל של הפועל באר שבע על לכתה בטרם עת של ליאם רחל ביטון שנפצעה אנוש בתאונת דרכים במוצאי שבת'', נאמר בהודעה רשמית.  ''ליאם שיחקה במשך שנתיים בקבוצת הילדות של הפועל באר שבע בכדורגל, וגם אהבה ללכת למשחקים של הפועל באר שבע ביחד עם אחיה. היא הייתה ילדה חכמה, מבריקה, יפה, מדהימה, חייכנית, מלאת שמחת חיים ואהובה על חברותיה", כפי שמציינים בני משפחתה.

מאז התאונה, משפחתה וחברים התפללו לרפואתה של הנערה. הבוקר נקבע מותה בבית החולים סורוקה. בינתיים, נודע כי רישיונו של הנהג הפוגע נשלל ל-60 יום.

"ליאם היקרה, אני לא מאמין שאת לא איתנו ועדיין בהלם. אתמול ראיתי אותך בפעם האחרונה בבית החולים'' כותב אריאל גולד, מאמן קבוצת הילדות של הפועל באר שבע, בה שיחקה. ''פרידה עצובה. כמה אהבתי אותך ילדה יפה. כמה אהבת כדורגל. כמה שמחת ששיחקת בקבוצת הילדות של הפועל באר שבע. חיבוק גדול להורים ולמשפחה. תשמרי עלינו מלמעלה".

​​​​​​​''פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה. היא הייתה ילדה כשרונית והדבר ניכר בה מהרגע הראשון. היא שיחקה בקובצת הילדות הראשונה של הפועל באר שבע, הגיעה אליה בגיל 11 והשתלבה יפה, אפילו עם בנות גדולות ממנה. תחושתי נוראה, מרגיש כאילו שהלך חלק ממני. משפחתה שבורה, הכאב נורא'', אומר גולד. ''במוצאי שבת הייתה אצל חברתה, כשרצתה לחזור הביתה חששה, התקשרה לאימא שלה. תוך כדי שיחה, כשחזרה, פגע בה הרכב, בדרך הביתה. כואב הלב ילדה כשרונית, שעוד לא הפסיקה לראות דבר בחיים. עצוב, כואב, זו טרגדיה. אני מחבק את המשפחה''. 

יהי זכרה ברוך!