צפו: פורצים לחנות בשכונת רמות חוטפים גז מדמיע בפנים

החלק הצפון מזרחי של שכונת רמות, בקרבת שדרות צה''ל, הפך למועד לפורענות: בשישי האחרון שוב ארעה פריצה ובעלי העסק אפילו ראו אותה בשידור חי
send whatsapp messsage send FB messsage
הפריצה לחנות, בפעם השנייה זה לא נגמר טוב (צילום מצלמת אבטחה)

שוב פריצה לחנות בשכונת רמות, במה שמתחיל להסתמן כאיזור מועד לפורענות בשכונה: החלק הקרוב לשדרות צה''ל, בצפון מזרח השכונה, הפונה אל שטח ריק, המקל על המילוט. בעבר דיווחנו בברנז'ה NEWS על ניסיונות של גניבת כלי רכב והתנכלות לנהגים, הפעם חנות BGPC, בנחום שריג 6, היא זו שנפלה קורבן לגנבים  - ובפעם השניה תוך חצי שנה.

''ביום שישי, אני והמנהל שלי, שגם חברים טובים מחוץ לעבודה, נמצאים בצפון עם חברים בסופ"ש מנוחה מכמה חודשים של עבודה מאוד קשה לצורך שיפור והתייעלות למען הלקוחות שלנו'', אומר מאור דוד, מנהל המכירות במקום. 

וידאו: תיעוד מצלמת אבטחה של הפריצה

''קיבלנו שיחת טלפון ממוקד האבטחה: ''מתרחשת אצלכם פריצה בסניף רמות", אמרה לנו המוקדנית. קיבלנו דז'ה-וו מהפעם האחרונה שזה קרה לנו, לפני שנה, אז נגנבה מהסניף סחורה בשווי של יותר מ-100,000 שקלים. נכנסנו ללחץ. הסתכלנו בשידור מצלמות האבטחה מרחוק.  ראינו כמה רעולי פנים, עם ציוד פריצה, שוברים את שער הכניסה המחוסם, מנפצים את זכוכיות הדלת ונכנסים פנימה. בשידור חי צפינו איך כל העבודה הקשה שלנו נהרסת על ידי כמה חלאות אדם בשביל כסף. ללא התחשבות בבעלי העסק, ללא התחשבות בציוד וברכוש, וללא התחשבות בלקוחות המקום. למזלנו, אחרי הפעם האחרונה למדנו והותקנה אצלנו מערכת עשן מדמיע שפעלה מהר מאוד והבריחה את הפורצים''.

''הפעם הם לא לקחו כלום, אבל שברו את דלת הכניסה ואת מחסום הברזל, ונשארו בידיים ריקות''.

''הלב כואב לעבוד כל כך קשה, כל כך הרבה שעות, אך ורק כדי שללקוחות שלך יהיה נעים להגיע אליך לסניף, כדי שתוכל באמת לתת להם פתרון בצורה הכי מקצועית הכי אמינה והכי טובה שאתה יודע לתת, ואז באים כמה נבלות כאלו ופשוט הורסים לך ופוגעים לך במה שניסית לבנות''.

לדברי מאור דוד, התופעה הזו ידועה: ''היה מודיעין מראש על גל פריצות קרוב, ועדיין זה קרה. בעלי עסקים מרחבי העיר נפגעים על בסיס יומי''.

בעבר, אירעו בסביבה לא מעט פריצות. תושבים במקום סיפרו לברנז'ה NEWS על גנבות, על גנבות כלי רכב, חלקי רכב ופריצות לחנויות. בקרבת מקום ארעו בעבר לפחות שני ניסיונות לחטוף כלי רכב מנהגים, שדווחו בלעדית בברנז'ה NEWS.