שרת השיכון: ''לא נשתתף בחגיגה ובריקוד על הדם של ראש הממשלה''

יפעת שאשא ביטון בטוחה שנתניהו ייבחר, גם אחרי השימוע בעניין כתב האישום נגדו. על מפלגתו של גנץ לא היו לה מילים טובות להגיד
send whatsapp messsage send FB messsage
יפעת שאשא ביטון (צילום: עיריית באר שבע)

''לא נשתתף בחגיגה ובריקוד על הדם של ראש הממשלה. עמדתנו בנושא ברורה ונאמרה לאורך כל הדרך - אין על מה לדבר עד לאחר שימוע. מעבר לכך, אני בטוחה שראש הממשלה יבחר נכון לאחר השימוע'', כך אמרה היום בצהריים שרת הבינוי והשיכון, הד״ר יפעת שאשא ביטון, ממפלגת כולנו, בשבתרבות, במשכן אמנויות הבמה בבאר שבע.

לדברי ביטון: ״אני שרה בממשלת ישראל ומטרתי היא לשרת את הציבור, אני לא שופטת. מפלגת כולנו באה לשרת אך ורק את הציבור ובשבועות האחרונים הוכחנו את זה ביתר שאת. בזמן שכולם חיפשו למי להתחבר, אנחנו בחרנו בציבור, היינו מחויבים רק לציבור והתחברנו רק לציבור״.

הראיון המלא עם יפעת שאשא-ביטון (צילום: עיריית באר שבע)

באשר למפלגת כחול-לבן (גנץ-לפיד), אמרה השרה שאשא ביטון: ״אני עדיין לא יודעת מי הם כחול לבן, מה עמדותיהם ומה הם מבקשים לעשות למען הציבור. כשמראיינים את אנשיהם אחד אומר יום והאחר לילה''. 

״אנחנו לא פוסלים אף מפלגה ציונית אך לא נהיה שותפים בגוש טכני חוסם הכולל מפלגות אנטי ציוניות המתנגדות למהותה הציונית יהודית של מדינת ישראל. במציאות הנוכחית לא נראה שכחול-לבן יכולים לעשות זאת בלי גוש טכני כזה. השיויון בין הגושים היום הוא מדומה״.