מוקירים את מתנדבי ''עמותת מאירים''

מצדיעים למתנדבים: ערב הוקרה מיוחד למתנדבי "עמותת מאירים". נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג למתנדבים: "אתם באמת מאירים את הדרך"
send whatsapp messsage send FB messsage
מוקירים את המתנדבים. צילום: אלרועי וולצמן / שימוש הוגן על פי סעיף 27 א'

ביום שלישי שעבר  (26 באוקטובר)  התקיים אירוע הצדעה למתנדבי עמותת "מאירים" במתחם ה"לונדע" בבאר שבע בהנחיית שדרן רדיו דרום, ראם כהן. כ-400 מתנדבי ומתנדבות העמותה נהנו מהפנינג ענק שנחתם במופע של הזמר אליעד נחום. במהלך האירוע הוענקו אותות "בוגרי עמותה", שזכו לברכה מנשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג. יו"ר עמותת מאירים, יזהר נבון: "תקופת הקורונה חידדה את החשיבות שבערבות הדדית. לראות את הנוער שלנו בעשייה כה משמעותית זה מחמם הלב ונותן לנו את הכוח להמשיך".  
ישנם אנשים שבשבילם התנדבות היא דרך חיים: במסגרת פתיחת שנת הפעילות החדשה של עמותת "מאירים" התקיים היום (26 באוקטובר) הפנינג שכולו הוקרת לכ-400 מתנדבי ומתנדבות העמותה, בנות השירות ופעילים נוספים אשר מובילים את מיזמי הסיוע הייחודיים שמפעילה העמותה ברחבי הנגב . 

לצד אירוע ההצדעה למתנדבים, התקיים טקס מיוחד למתנדבים הבוגרים של העמותה בו הוענק להם אות הוקרה ושי על תקופת ההתנדבות בעמותה.  נשיא המדינה, יצחק בוז'י הרצוג, שלח אף הוא את ברכתו מרחוק ואמר: " אתם מתמודדים עם אתגר לא פשוט בכלל. עולם אכזר לעיתים ניצב בפני ילדים עם מוגבלות, וצריך לתת את להם את הכלים כדי לפרוץ את התקרות ולממש את החלומות וזה בדיוק מה שאתם עושים".

במהלך ערב ההוקרה, עלתה לבמה, שרון בר מוחא, אמא לשני ילדים אוטיסטים אשר משתתפים בתכנית "אור כוכבים" של העמותה ואמרה: " האושר ניכר על פני הילדים שלי, וזה אומר הכל.  בפריפריה חסרות מסגרות לילידים עם צרכים מיוחדים, ומצאנו בית ב"מאירים". החונכים בעמותה הם כמו אחים גדולים לילדים שלי, הנתינה שלהם היא אין סופית ותמיד נותנים לנו להרגיש רצויים". 
בסוף דבריה אמרה: "אומרים שכל ילד צריך מבוגר שיאמין בו, אז תודה לכם שאתם המבוגרים שמאמינים בילדים שלנו, תמשיכו להאיר על הילדים המיוחדים שלנו, וללמד אותנו-ההורים, שהכל אפשרי". 

עמותת "מאירים", שהפעילה בשנה האחרונה מבצע תרומות נרחב לחיילים במהלך שומר החומות ואחד נוסף לאחר אסון מירון, מפעילה תוכנית המסייעת לנשים נפגעות אלימות ביום שאחרי המקלט ותוכנית המסייעת לאנשים עם מוגבלויות. על המתנדבים אמר יזהר נבון, יו"ר העמותה: "מלאכים שהולכים בינינו". 

נבון הוסיף: " אין גאה ממני לראות את החבורה המופלאה הזו, מלח הארץ, הולכים ועושים פעילויות מדהימות בתוכניות השונות שלנו. כל שנותר לנו הוא להודות לכל אחת אחד מהם".


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com

כתבות נוספות למקרה שפספסת...