קונצרט לילדים: הדוד חיים מבצע את ''החתול במגפיים'' עם הסינפונייטה

"דוד חיים" והחתול במגפיים הוא הקונצרט השני מתוך הסדרה "לכל המשפחה" של התזמורת. בקונצרטים הבאים נפגוש את שרלוק הולמס, מני ממטרה עם קרנבל החיות וניצה שאול בקונצרט שייקח אותנו למסע אל מקורות הקצב
send whatsapp messsage send FB messsage
הדוד חיים בסינפונייטה. צילום: דניאל נירנברג

ב- 4.1 יבצעו הסינפונייטה הישראלית באר שבע בשיתוף כוכב הילדים ה"דוד חיים" הלא הוא חיים אוסידון, קונצרט תיאטרלי לכל המשפחה עם הקלאסיקה האירופית של כל הזמנים, "החתול במגפיים".

"החתול במגפיים" היא אגדת עם אירופית המספרת על בן הטוחן הצעיר שקיבל מאביו הגוסס חתול נדיב ואמיץ במגפיים שעוזר לו לכבוש בשלל דרכים יצירתיות את לב נסיכת הממלכה. הקונצרט התיארטלי מציע עיבוד חדש המשלב בין מוסיקה קלאסית לסיפור ילדים.

"דוד חיים" והחתול במגפיים הוא הקונצרט השני מתוך הסדרה "לכל המשפחה" של התזמורת. בקונצרטים הבאים נפגוש את שרלוק הולמס, מני ממטרה עם קרנבל החיות וניצה שאול בקונצרט שייקח אותנו למסע אל מקורות הקצב.


​​​​​​​

להזמנת כרטיסים למופע ופרטים נוספים>>  https://bit.ly/3qFqhpU

ניצוח: טליה אילן, משחק והנחיה: דוד חיים, מוסיקה וטקסט: אנה סגל, בימוי: הילה ואלון שלגל, עיבודים לתזמורת: איליה קוזיניץ.

4.1.21 בשעה 17:00, המשכן לאמנויות הבמה ב"ש.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: branzanews.br7@gmail.com‬ ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​