• 11 אוגוסט 2022

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

היסטוריה במשפחת לוצאטו: החברה בת 152 השנים עברה עיצוב מחדש

היסטוריה במשפחת לוצאטו : 152 אחרי שהוקמה ושנתיים אחרי כניסת הדור הצעיר לתפקידי מפתח בחברה, השלימו בקבוצת "לוצאטו" תהליך מיתוג מחדש וקביעת לוגו חדש, בהליך מורכב שארך שנתיים ועלה מאות אלפי שקלים

משפחת לוצאטו (צילום: יח''צ)

בסוף השבוע כינסו בעלי החברה הד"ר אסתר לוצאטו, בעלה כפיר ושלוש הבנות לילך, מיכל ותמר, את עובדי החברה במשרדים בעומר והציגו בפניהם את התוצרים של תהליך המיתוג מחדש שנעשה לחברה.

את המיתוג מחדש עשו יחד מעצב העל פיליפ בולקייה ותמר לוצאטו בן יעקב, מנהלת הפיתוח העסקי, השיווק והחדשנות בחברה המשפחתית.

במסגרת המהלך, לוצאטו מבצעת גם מספר מהלכים שיווקיים חשובים נוספים, כמו השקת אתרי אינטרנט חדשים, הקמת פורטל קניין רוחני ועוד. כמו כן כולל המהלך ארכיטקטורת מותג עדכנית, שבה נקבעה ההירארכיה בין הקבוצה והגופים המרכיבים אותה - במיוחד פירמת עורכי הפטנטים ומשרד עורכי הדין, ובנוסף עודכנו חלק משמות החברות בקבוצה.

"הלוגו החדש נועד לשקף את הרוח והערכים של הקבוצה, שהוקמה לפני 152 באיטליה, עברה לישראל בשנות ה-70' של המאה הקודמת, וניצבת היום בחזית החדשנות הטכנולוגית", אומרת עו"ד תמר לוצאטו בן יעקב. "הוא מבטא שילוב בין שורשיות ועוצמה של עסק וותיק לבין קידמה טכנולוגית, רעננות וחדשנות שמאפיינות את הפעילות המקצועית שלנו ואת מעבר הדורות התמידי. "

למיפגש עם העובדים הגיעה מיכל לוצאטו עם עוגה גדולה שעליה הלוגו החדש של הקבוצה שמורכב משתי אותיות L הפוכות שיוצרות יחד את האות העברית ל.


על פי ''שימוש הוגן'' המעוגן בסעיף 19 לחוק זכויות יוצרים, התשס"ח-2007. מערכת ''ברנז'ה NEWS'' מכבדת זכויות יוצרים ועושה כל מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המועברים אלינו, לעיתים תוך כדי התרחשות חדשותית. אם זיהיתים בכתבות או הידיעות צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות למערכת ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: gvanim.bs@gmail.com 

תגובות

End of content

No more pages to load