השקת האולם המפואר של מרצדס באר שבע

כל אנשי העסקים ומובילי דעת הקהל של באר שבע והסביבה הגיעו לאירוע השקה נוצץ של האולם החדש והמתקדם של מרצדס בבאר שבע. המוזמנים נהנו מארוחת ערב , בר קוקטיילים והופעה פרטית של הזמר, איתי לוי.
send whatsapp messsage send FB messsage
האולם החדש (קרדיט: יח"צ)

מי שקיבל את האורחים היה לא אחר מאשר מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל מרצדס, אריאל פינטו. כתושב הדרום, פינטו סיפר שהוא מתרגש במיוחד לפתוח את אולם התצוגה החדשני דווקא בבאר שבע וסיפר כי זו גאווה אישית עבורו.

אחד המוזמנים שתפס את תשומת הלב של כולם היה לא אחר מאשר יוגב אלקיים מחתונה ממבט ראשון שהגיע עם אבא שלו ואחותו, שגם הם הפכו למוכרים אחרי שידור התכנית. האירוע התקיים ימים ספורים לאחר שידור הפרק האחרון ובשיא השמועות לגביי הזוגיות שלו. אלקיים הוא גם לקוח מרצדס וגם דרומי ולכן שמח לקחת רגע הפוגה מכל הבלגן והמעריצות במרכז הארץ ולבלות במקום שהוא מרגיש בו בבית.

אריאל פינטו ויוגב אלקיים (צילום: דודו גרינשפן)בין המכוניות והקוקטיילים פגשנו גם את יפה זגורי, אמא של מאור זגורי  שיומיים לפני זה חגגה יום הולדת והגיעה להרים לחיים עם חברתה הטובה רות דבוש.

רות דבוש ויפה זגורי הגיעו להשקה (צילום: דודו גרינשפן)



עוד הגיעו ונהנו: מנכ"לית מנור פרויקטים ויו"ר אגודת הידידים של תיאטרון באר שבע, עליזה מנור, מהבעלים של אביסרור ובניו, ג'קי וגלית אביסרור, הדוגמנית שרון אייזנברג, מובילת הרשת, נטלי לוי, איש העסקים גיל בליסטרא ועוד אנשי עסקים, לקוחות מרצדס וחברים.


גלית וג'קי אביסרור , אריאל פינטו ואשתו (צילום: דודו גרינשפן)

רגע לפני ההופעה של איתי לוי המנכ"ל אריאל פינטו עלה על הבמה, הודה לכל האורחים שהגיעו וסיפר שהם זכו להיחשף לראשונה לשלושה דגמים חדשים של מרצדס שכרגע אפשר לראות אותם רק באולם הזה בבאר שבע. עוד אמר שזה רק אירוע ראשון מתוך מגוון אירועים שהחברה מתכננת לקיים באולם התצוגה ללקוחותיה הדרומיים.


איתי לוי הרים את הקהל בערב הפתיחה (צילום​​​​​​​