הערב ב-19:00: הפועל ב"ש תפגוש את קורונה קיילצה הפולנית

הערב בשעה 19:00 (שעון ישראל), הפועל באר שבע תפגוש את קורונה קיילצה הפולנית למשחק אימון ראשון במסגרת מחנה האימונים באופלניצה, פולין. הקשר האזרי, אדי סילבסטרה ייבחן במשחק.
send whatsapp messsage send FB messsage
הפועל ב"ש במחנה האימונים, צילום: הפועל ב"ש

ניסוי הכלים הראשון של הפועל ב"ש יערך הערב, במשחק האימון הראשון של הקבוצה לעונת 2018-19, כאשר תפגוש את קורונה קיילצה הפולנית במחנה האימון בעיירה אופלניצה שבפולין (הערב ב-19:00, ספורט 2). קיילצה סיימה את העונה החולפת במקום השישי בליגה הפולנית ותהווה עבור הקבוצה יריבה ראויה לשלב האימונים הראשון לעונה.

מי שישחקו לראשונה במדי הפועל באר שבע הם צמד שחקני הרכש החדשים, חן עזרא ושמואל שיימן שינסו להתחבר לתלכיד של השנים האחרונות. עמראן אלקרנואי ועמית ביטון, שהושאלו בעונה החולפת, צפויים גם הם לקחת חלק במשחק כשאר בתום המחנה עתידם צפוי להיקבע. שחקן נוסף שיבחן במשחק הוא הקשר, אדי סילבסטרה שהגיע להתרשמות במועדון. 

סילבסטרה, ששיחק בעונה החולפת באלקורקון הספרדית, רשם שמונה הופעות במדי נבחרת אזרבייג'ן, וזאת על אף שהוא מחזיק גם באזרחות ספרדית. הקשר, שהיה מעורב בפרשת מין בספרד, והגיע לאחר שהציג תעודת יושר, צפוי להיבחן במשחקי ההכנה שיערכו בפולין ורק לאחר מכן תתקבל החלטה לגביו. לאחר שריצה שמונה חודשי השעיה, שיר צדק יחזור לראשונה להרכב הקבוצה וישחק לצד חבריו. צדק רשאי לקחת חלק במשחק רשמי של הקבוצה והוא כנראה גם זה שיוביל את החלק ההגנתי של הפועל באר שבע במשחקיה הראשונים באירופה, בעקבות פציעותיהם של חאתם אלחמיד ומיגל ויטור.

בהמשך המחנה, הפועל ב"ש תפגוש גם את אלופת פולין, לך פוזנן (30.06) ואת פוגון שצ׳צ׳ין מתחתית הליגה הפולנית (3.7)