שני מאורים, וואקמה וברדה בהרכב אחד!

בעקבות הכישלונות במחציות הראשונות של המשחקים האחרונים, מאמן הפועל באר שבע ברק בכר הגיע לתובנה המתבקשת, לפיה יש לפתוח עם ארבעה שחקנים התקפיים ולא עם שלושה קשרים "גרזנים" במשחק החוץ הערב מול בני סכנין
send whatsapp messsage send FB messsage
מאור בוזגלו, מאור מליקסון וחבריהם. לחגוג גם בסכנין (צילום: שי מוגילבסקי)

כשהראש של מרבית האוהדים מוכוון לסמי עופר ביום שלישי, כשהם תרים אחר כרטיסים לרכבת הייעודית או להסעות מאורגנות באוטובוסים למשחק החוץ מול מכבי חיפה, יצטרכו שחקני הפועל באר שבע להתרכז במשחק הנוכחי שייערך הערב, מוצאי שבת, 20:15, מול בני סכנין באיצטדיון דוחא. זאת, בפתחו של שבוע עמוס בשלושה משחקי חוץ רצופים, שבסיומו ייתכן שתתבהר סופית תמונת הזוכה באליפות המדינה לעונת 2016/17.

אחרי הרבה זמן, נראה כי הפנטזיות של האוהדים האדומים, שכאלף מהם ילוו את הקבוצה לסכנין, יתגשמו הערב. ככל הנראה, המאמן ברק בכר הגיע לתובנה המתבקשת, לפיה יש לפתוח את המשחק עם ארבעה שחקנים התקפיים ולא עם שלושה קשרים "גרזנים". זאת, בעקבות הכישלונות במחציות הראשונות של המשחקים האחרונים.

לפיכך, יש מצב שישחקו לפנינו שני מאורים, בבת אחת, מהדקה הראשונה – מאור בוזגלו ומאור מליקסון, כשלצדם טוני וואקמה וכנראה אליניב ברדה (במקומו של בן שהר)! מליקסון יוצב בשפיץ הקישור, כשמאחוריו ג'ון הוגו ומהראן ראדי, כך שאובידיו הובאן יאבד את מקומו בהרכב. בוזגלו המשתפר ישחק בכנף ימין, וואקמה בצד שמאל וברדה במרכז ההתקפה.

שאלה אחת נותרה כרגע פתוחה, בחלק האחורי של הקבוצה, האם המגן השמאלי התוקף, מיהי קורהוט ההונגרי, יתגבר על מתיחה בשריר ויפתח בין 11 הראשונים או שמא יפנה את מקומו למחליף בן תורג'מן החלוד? ביתר העמדות לא צפויים שינויים, גיא חיימוב ימשיך בין הקורות על חשבונו של שוער נבחרת ישראל דודו גורש.

ואילו בבני סכנין של המאמן יוסי אבוקסיס יחסרו שני שחקני מפתח – הקשר היצירתי ז'אורז'יניו והבלם הספרדי אברהם פאס, בגלל פציעות, בנוסף לחסרונו של עטאא ג'אבר.

במשחק הליגה האחרון ביניהן, ב-1/1/17 בדוחא נפרדו סכנין ובאר שבע בתיקו אפס והפעם, יודע בכר היטב, "חייבים לנצח". בסיבוב הראשון, ב-10/9/16, ניצחה באר שבע בטרנר די בקלות, 0-3 מצמד של וואקמה.

במשחק בסכנין הערב ישפוט אלון יפת, בעזרת הקוונים דני קרסיקוב ומתי יעקובוב, ובסיוע שופטי הרחבה עידן לייבה וצביקה לוי. השופט הרביעי יהיה ניסן דוידי.

כשבאר שבע תסיים לשחק, יריבתה לתואר, מכבי תל אביב תעלה למחצית השנייה באיצטדיון טדי במשחקה מול בית"ר ירושלים וכבר תדע אם פער הנקודות בין המקום הראשון לשני צמח ל-9 נקודות, בעקבות ניצחון של מוליכת הטבלה שיעלה אותה למאזן של 74 נקודות, לעומת 65 בלבד של תל אביב.

ביום שלישי מכבי תל אביב תגיע לדוחא להתמודד עם בני סכנין בשעה 19:45, כשבאר שבע תתארח בחיפה בתשע בערב. במוצאי שבת הבא (29/4), בתשע בערב, יתקיים "משחק העונה" האחרון, בין מכבי תל אביב לבאר שבע, באיצטדיון בנתניה, במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל, כשלאחריו יוותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.