תנו לו בכבוד - מהראן ראדי מצטיין בדרך שלו

הקשר הותיק שהגיע ממכבי תל אביב, תורם להפועל באר שבע ביכולת מצוינת בחודש האחרון, והוא עושה את זה בשקט האופייני לו
send whatsapp messsage send FB messsage
מצטיין המשחק. בכר עם חילוף מושלם (צילום: בן בודה)

קיץ 2015 - מהראן ראדי מחליט להיפרד ממכבי תל אביב מאחר ולא קיבל צ'אנס אמיתי, אבל זו לא הסיבה היחידה, בחודשים האחרונים שלו בצהוב, ראדי הפך למטרה עבור אוהדי מכבי ת"א, שהקפידו להקניט אותו ולפגוע בו בכל הזדמנות, למרות שהוא לא עשה משהו רע. הדרך החוצה, במקרה שלו, הייתה הכרחית וקצרה מתמיד. 

בדיוק בקיץ הזה הוא מצא בית, ראדי נחת בהפועל באר שבע. המועדון הדרומי עקב אחרי הקשר עוד מתקופתו בבני סכנין, וזה לא סוד שאלונה ברקת רצתה לראות אותו לובש אדום וכיוונה לכך שהרצון יהפוך למציאות. אחרי כל מה שעבר עליו במכבי תל אביב, הוא קיבל הבטחות שיהיה חלק מהסגל האימתני שנבנה בבאר שבע, שמע על הקהל החם והתומך והחליט שכאן הוא רוצה להתמקם. 

מרגע החתימה במועדון המשפחתי, ראדי התחבר לקבוצה בצורה יוצאת דופן ותרם את חלקו בעונת האליפות, ביכולת מצוינת ותרומה מקצועית שלא תמיד נראית לעין אבל היא קיימת. שחקנים בעמדה שלו לא תמיד זוכים לכבוד הראוי להם, בדרך כלל הם אלה שעושים את העבודה האפורה ולא ממש נמצאים באור הזרקורים ואולי זה מה שדחק את הקשר לפינה, לפחות מבחינת הסיקור התקשורתי. למרות התקופה הטובה, בכל זאת משהו הפריע לו. גם בב"ש הוא נתקל בקריאות מכיוון הקהל, דבר שפגע בו, אבל כאן זה נעצר בדיוק במהירות שבה זה התחיל. אלונה ברקה נלחצה לעברו כשהעלתה פוסט תמיכה בטוויטר, מה שהיא לא עושה בדרך כלל, ובפוסט האישי שהקפיד להעלות ולשתף את הקהל ברגשותיו, הוא זכה לתמיכה רחבה מצד רוב אוהדי הפועל באר שבע. ברגע הזה הוא הבין - כאן זה מקום שונה, באר שבע זה מקום בונה ולא הורס, וראדי אכן עזר לבנות. 

אם נעשה סקירה מקצועית נגלה שמהראן ראדי הוא אחד מהשחקנים שרצים הכי הרבה על המגרש, הוא מורגש ומעורב בכל התקפה של הקבוצה, והכדורים הארוכים שלו פשוט מדוייקים ומפרקים הגנות. 

והשיא - יכולת ענקית במהפך ההיסטורי על אינטר והבחירה בו לשחקן המצטיין של אוהדי הקבוצה. יום חמישי 24.11.16, דקה 36 של המשחק בין באר שבע לאינטר, התוצאה 2:0 לאורחים, איצטדיון 'טרנר' בהלם. הקבוצה של בכר בכר נראית לראשונה כאחת שלא יכולה לתת תשובות, אבל אז הקואץ' עושה מהלך שישנה לו את כל המשחק, הוא מכניס את מהראן ראדי במקומו של לואי טאהא. זו הדקה שבה המשחק התהפך. מהרגע שמהראן ראדי עלה לכר הדשא, הרגישו את השינוי. הוא נלחם על כל כדור, שיחק במהירות וביעילות והעיר את הקבוצה לחיים. במחצית השנייה הפועל באר שבע הצליחה לעשות את הבלתי ייאמן והפכה את התוצאה, במחצית שנייה שתיזכר 50 שנה קדימה, וראדי? עשה את הבלתי ייאמן מבחינתו, הוא זוכה לכתר מאוהדי הקבוצה. אחרי כל כך הרבה משחקים שבהם היה מצויין, אך לא זכה לאהבה הגדולה של הקהל, כפי שזוכים לה השחקנים הדומיננטיים של הקבוצה. ואמש זה קרה, וזה בא בגדול. אוהדי הפועל באר שבע הבינו מה יש להם בידיים ועל מי הם צריכים לסמוך. מעתה מהראן ראדי כבר לא עוד שחקן, הוא חלק בלתי נפרד מהמועדון ומצטיין האוהדים, תעשו כבוד.