משחק עונה טייק 1 - באר שבע פייבוריטית?

הפועל באר שבע תפגוש את מכבי תל אביב לקרב על המקום הראשון בליגה, לראשונה מאז עונת 2012/13 האורחת מגיעה כאנדרדוג ביחסי הווינר
send whatsapp messsage send FB messsage
הפועל באר שבע פייבוריטית בטרנר (צילום: בן בודה)

הפועל באר שבע ומכבי תל אביב של השנים האחרונות הן השתיים שמחזיקות את ענף הכדורגל בישראל, מובילות הצמרת והמתמודדות הראשיות על כל התארים, וביום ראשון הקרוב השתיים ייפגשו למשחק עונה ראשון באיצטדיון 'טרנר' כשהמנצחת תקדים את יריבתה בטבלה. 

הפועל באר שבע מגיעה להתמודדות הזו לאחר שניצחה את עירוני ק"ש 2:0, בעוד מכבי תל אביב מגיעה לאחר הפסד ביתי שנגמר באותה התוצאה, לזכות מכבי חיפה. 

בצד המקצועי, מכבי תל אביב תחסר את אייל גולסה הפצוע, בעוד הפועל ב"ש צפויה להגיע בסגל מלא. אליניב ברדה ומוחמד גאדיר שמתאוששים מהפציעות כבר יעמדו לרשותו של ברק בכר, כשמיגל ויטור וטוני וואקמה, שנפצעו במשחק האחרון, מחלימים ועל פי המסתמן צפויים להיות כשירים. 

אם נשכלל את כל הנתונים, הפציעות והמשחקים האחרונים, על הנייר הפועל באר שבע מגיעה כפייבוריטית למשחק העונה הראשון. גם ביחסי הווינר נתנו עדיפות לב"ש ביחס נמוך יותר משניתן למכבי ת"א וזו למעשה הפעם הראשונה שבה מכבי תל אביב מגיעה כאנדרדוג למשחקים מול הפועל ב"ש, ובכלל מעונת 2012/13 שבה מכבי חיפה הועדפה על פניהם. 

​​​​​​​

למרות איך שזה נראה ומצטייר מהצד, בהפועל ב"ש לא מייחסים חשיבות לדיבורים מסביב כשחקן בקבוצה הבהיר:"כדי לנצח נצטרך להיות טובים יותר ממכבי תל אביב. יחסי ווינר או דיעות העיתונאים לא משפיעים על יחסי הכוחות במגרש, עבודה קשה דווקא כן."

במועדון מקווים כי מיגל ויטור וטוני וואקמה שמתאוששים מפציעה, יחלימו ויוכלו ליטול חלק במשחק שכן חסרונם יוכל לפגוע ולהשפיע על תוצאת הסיום:"מיגל וטוני חשובים מאוד למערך של הפועל ב"ש ואני מקווה שהם יהיו כשירים וגם אם לא, יש לנו מחליפים מצויינים שיכולים לעזור לנו להשיג את המטרה.", סיכם השחקן.

כתבות נוספות למקרה שפספסת...