• 17 נובמבר 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

פעילות גופנית בהריון. 10 טיפים לעשות את זה בטוח

כמה מותר לאישה בהריון להתעמל? האם כל אחת יכולה? וכיצד זה יכול להועיל ללידה עצמה? הילה קנר, מאמנת כושר מוסמכת לנשים בהריון, מסבירה את המותר והאסור ועל מה שמאוד חשוב להקפיד

אפילו ב 2018 עדיין קשה להמון אנשים להבין שזה בסדר להתעמל בהריון, נשים רבות אפילו מספרות על תגובות שליליות ומבטים עקומים שמעידים על הפליאה שהריון זו לא מחלה ושזה בסדר ואפילו רצוי להזיז קצת את השרירים ולהזיע גם שיש לך גור קטן בכיס.

כולן זוכרות את הסערה שעוררה ברשת התמונה של הדוגמנית שרה סטייג' שתיעדה את עצמה עם קוביות בבטן בזמן ההריון ושהתעמלה, רצה, הרימה משקולות ועשתה מתיחות עד יום הלידה. כולם חשבו שהיא מסכנת את התינוק ושהוא לא יוכל לגדול בבטן כל כך קשה ולא גמישה. היא כמובן לא התרגשה מהתגובות הנסערות והדהימה את כולם כשילדה תינוק בריא לחלוטין במשקל של 3 ק"ג!

נכון, לא כולן יכולות להתעמל בזמן ההריון אלא רק נשים בהריון בסיכון נמוך ואשר קיבלו את האישור לכך מהרופא המטפל, אך ישנם מחקרים רבים שמראים שהתעמלות בהריון בריאה גם לאם וגם לעובר וממחקר שנעשה על כ 450 נשים בהריון שמחציתן עשו פעילות ספרטיבית בהריון ומחציתן לא, המחצית שכן התעמלה ילדו בלידות קלות יותר ובפחות סיבוכים.

עם כל הנאמר, אין ספק  שתצטרכו לשנות קצת את התנועות ולא תוכלו לעשות פליפ פלופ באוויר ולקפוץ בחבל על טרמפולינה אבל עם ההדרכה הנכונה תוכלו להחזיר לגופכן שוב את האנרגיה ואת הסומק בלחיים וגם להעלות תמונות מיוזעות ולוהטות לאינסטגרם ולהראות לעולם שאתן ממש לא מאלה שדוגרות על דלי של גלידה על הספה (לא שיש בזה משהו רע, זו זכות ששמורה רק לנו!).

הילה קנר, מאמנת כושר לנשים בהריון, שהוסמכה לכך מאוניברסיטת תל אביב,ובעלים של סטודיו Fit Time בבאר שבע, נותנת לנו 10 טיפים חשובים שכל אישה בהריון שרוצה לעלות על ההליכון צריכה לדעת, כדאי לקרוא לפני שזורקים את המגבת על הכתף:

1. במהלך ההריון מומלץ לא לבצע פעילות גופנית מאומצת יותר ממה שהגוף הורגל לו קודם להריון וזאת כדי לשמור על לחץ דם תקין.

2. יש להקפיד על שתיית מים מרובה במהלך פעילות על מנת לשמור על רמת נוזלים ומלחים תקינה.

3. מומלץ לשמור על טווח דופק שלא עולה על 150 פעימות לדקה למתאמנת מתחילה.

4. יש להקפיד על שעות שינה ומנוחה לאחר האימון על מנת לתת לגוף התאוששות אפקטיבית.

5. חשוב להקפיד לאכול ארוחה קלה המכילה פחמימה פשוטה (פרי, דבש/סילאן, פרוסת לחם וכדומה) כ-45 עד 60 דקות לפני האימון.

6. חשוב להקפיד על ארוחה המכילה את שלושת אבות המזון(חלבון, פחמימה ושומן) לאחר האימון ובנוסף לכך חשוב לשלב ירקות(מקור לנוגדי חמצון).

7. יש לצרוך חומצה פולית וברזל( במידה ויש הוראה מהרופא) על מנת שלא יחסר עקב פעילות גופנית.

8. יש לוודא כי האימון מתאים לנשים בהריון ואינו מסכן את העובר (מומלץ להתייעץ עם מאמנת כושר מוסמכת).

9. חשוב לשמור על טווחי תנועה תקינים ולחזק את רצפת האגן במהלך ההיריון ולאחריו.

10. חשוב במהלך הפעילות לשים לב לתנועות העובר בשלבים מתקדמים ולהיות קשובה ליכולות הגוף.

טיפ בונוס!!!

*הקפידי לבצע פעילות גופנית במהלך ההריון על מנת להכין את הגוף בצורה הטובה ביותר ללידה ולהתאוששות מהירה ומהנה וזכרי, את לא חולה, את יוצרת חיים חדשים ומגיע לך את כל הפרגון שבעולם!

השקת מועדון אימהות חדש בבאר שבע

רשת ביג שופ בשיתוף עם מכון הכושר FitTime  גאים להציג אירוע השקת מועדון האימהות החדש בבאר שבע

במסגרת ההשקה יתקיים יום הפנינג ענק לאימהות לפני ואחרי לידה, 22/11/18 הכניסה חופשית

מועדוני אימהות קיימים בכל העולם ופעילים בעיקר ברשתות החברתיות, כך למשל בקבוצות הפייסבוק המרכזיות לאימהות מבאר שבע והסביבה ניתן למנות עשרות אלפי אימהות בכל אחת מהקבוצות אשר נהנות מהעברת מידע, שיתוף וטיפים. עכשיו הגיע הזמן למועדון אימהות שנפגשות גם בעולם המציאות. 

רשת ביג שופ מתחם קניות ובילוי לכל המשפחה החליטה להרים את הכפפה ולהפיק עבור האימהות מבאר שבע והסביבה מועדון מפגשים קבוע במסגרתו הן תוכלנה ליהנות מהטבות מיוחדות על מוצרים לילדים ולתינוקות, הרצאות, הדרכות, אימוני כושר ובריאות.

ההפנינג יתקיים בתאריך 22/11/18 ברשת ביג שופ, מתחם ישפרו פלאנט במסגרתו יתקיימו החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד השעה 18:45 בערב מגוון הרצאות, סדנאות ואימוני כושר לנשים בהריון ואחרי לידה. בין היתר תתקיים הרצאה על כושר גופני ותזונה נבונה לנשים בהריון, הדרכת מוצרי בטיחות לרך הנולד, אימון לנשים בהריון, הרצאה לנשים בהריון ואורח חיים פעיל, אימון לנשים לאחר לידה עם התינוק ואימון לגיל הרך.

הפעילות תתקיים ללא תשלום ולכל משתתפת יוענק במסגרת האירוע שי הכולל ערכה של מוצרים לתינוקות.

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load