• 21 נובמבר 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

פרויקט ארוחת הבוקר: המלצות לארוחות בריאות לילדי הגנים ובתי הספר

המחברות עטופות והתיק החדש מוכן. האם הצטיידתם בכל הדרוש להכנת ארוחת עשר בריאה לילדיכם? בנוסף לתרומתה ללמידה איכותית ולהתפתחותם, הם יזכו לגיוון התפריט ולהנאה מרובה. הנה 5 המלצות מדליקות להכנתה

1. הכינו יחד עם הילדים רשימה של כל האפשרויות לכריכים, פירות וירקות שהם אוהבים ושבצו אותן בטבלה מאוירת ומדליקה פרי יצירתם.

הנה רעיונות לאפשרויות:

2 פרוסות לחם/ פיתה/ לחמנייה מקמח מלא עם חביתה/ חביתת ירק/ *חביתת עדשים/ ביצה קשה/ טחינה משומשום מלא עם סלט/ אבוקדו פרוס/ חלבה/ פסטו, פרוסות צפתית ועלי חסה/ סלט חצילים עם מלפפון ועגבנייה קצוצים/ ממרח שקדים ודבש/ שקשוקה/ טוסט עם גבינה צפתית, עגבניות וזיתים.

אפשרויות ללא לחם: אדממה (פולי סויה חלוטים), קלחי תירס, פנקייק בריא או פיצה מקמח מלא שהכנתם ערב קודם/ גרגרי חומוס מבושלים, מאפינס חביתת ירק או לביבות בטטה אפויות, כדורי מוצרלה/ קוביות גבינה צפתית/ *קרקרים בהכנה ביתית ועוד.   

ירקות: עגבניות שרי, עלי חסה, מיני מלפפון או זה הרגיל חתוך לפרוסות או מקלות, רצועות גמבה בצבעים, קוביות סלק מבושלים, זיתים ירוקים, רצועות גזר טרי או טבעות גזר מבושל, פרחי ברוקולי או כרובית מאודים ועוד. 

פירות: ענבים, דובדבנים, קוביות מלון או אבטיח, פלחי פירות הדר, אפרסק, שזיף, קוביות מנגו, תפוח, אגס, קוביות קיווי או כל פרי עונה שהילדים בוחרים.

2. קופסא מחולקת מדליקה- ברשתות או בחנויות מקוונות תוכלו למצוא קופסאות צבעוניות מחולקות ל-3: תא לכריך ו-2 תאים ליח' פרי וירקות חתוכים בצבעים. מומלץ להצטייד גם בבקבוק צבעוני למים וחשוב ששניהם יתאימו לשטיפה במדיח וללא ביספינול A (BPA FREE). חפשו באתר "אמזון" את הקופסאות של "סיסטמה".

לילדים הבוגרים יותר, הצטיידו בנייר לעטיפת כריכים ובקופסאות אחסון לירקות ופירות.

3. הכנה משותפת מעוררת תיאבון. אפשרו לילדיכם להכין את קופסת ארוחת העשר ערב קודם או לסייע לכם בהכנתה בבוקר. העזרה שלהם בהכנה תגדיל את הסיכוי שהם יאכלו את הארוחה בתיאבון (ולכם ייחסך זמן יקר..).

4. הדביקו על הכריכים מדבקות מדליקות שכייף לקרוא: איחולי הצלחה במבחן, יום טוב ומוצלח או תזכורת לאהבתנו. תוכלו למצוא מדבקות מדליקות בחנויות לציוד משרדי או לרכוש מדבקה בגודל A4, להכין בעצמכם או פשוט לכתוב בכתב ידכם או להוסיף סמיילי, לב או כל איור יציר דמיונכם.

5. הוסיפו שמחה וצבע לארוחה עם תבניות קאפקייק'ס קטנטנות מסיליקון לאחסון הירקות או קוביות הפרי, סכו"ם חד פעמי בצבעים או שקיות אריזה קטנות עם סרט צבעוני. הם יקשטו אותה בצבע וחן ויזכו למבטי "אני רוצה גם" של התלמיד השכן.  

זכרו, לארוחת עשר מזינה ישנה תרומה משמעותית לבריאותם ולהתפתחותם התקינה של ילדיכם והיא אף הכרחית לשיפור הלמידה, הקשב והרגיעה במהלך יום הלימודים. אל תקלו ראש בהכנתה. אפשרו להם לבחור את המזונות שהם אוהבים, אך דאגו שהם יהיו בריאים, מזינים ולא פחות מכך, טעימים וססגוניים. אחרי הכל, זהו זכרון ילדות שהם יישאו עימם לכל החיים. 

רוצים מתכון לחביתת עדשים וקרקרים בריאים? היכנסו לדף הפייסבוק של הבית הבריא שלי

לייקו ועיקבו אחר הדף- המתכונים יחכו לכם שם השבוע.

שנת לימודים מוצלחת ופוריה לכל התלמידים, ההורים ועובדי מערכת החינוך.

שלכם,

אפרת

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load