• 21 אוקטובר 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

כבו את האש שבוערת בגופכם

האם אתם סובלים מסוכרת או עודף משקל? דלקות פרקים? תת פעילות של בלוטת התריס? אלרגיה למזונות? מחלות לב וכלי דם? מחלות מעיים? חרדה או דיכאון? ייתכן שבוערת בכם אש הדלקת.. הנה מה שתוכלו לעשות על מנת לכבותה

את הדלקת האקוטית, זו שסימניה העיקריים הם כאב, חום, אדמומיות ונפיחות באזור שנפגע, כולנו מכירים. זו דרכו הטבעית של הגוף להגן על עצמו מפני זיהום, גירוי, או רעלים ומולקולות זרות שמצאו את דרכן לתוכו. במקרים כמו אלה, מגייסת מערכת החיסון תאי דם לבנים ומולקולות חיוניות שתפקידם לנטרל את הפולשים, להרוס אותם ולשקם את הרקמה שנפגעה. תגובה זו של הגוף היא, אם כן, חיובית ומועילה.

אך בעוד שהדלקת האקוטית נראית לעין וזוכה לתשומת לבכם ולטיפול מהיר, "סובלת" חברתה, הדלקת הכרונית, מיחסי ציבור גרועים ואינה זוכה לטיפול הראוי עד שהיא מתפרצת כאש ברקמה בודדת או ככלל מערכתית בגוף כולו.

הסיבות לדלקת תת קלינית הן רבות ומגוונות, אך נראה כי השילוב של גנטיקה והרגלי חיים שאינם בריאים (תזונה חסרה עתירת סוכר ושומנים רווים, רעלים סביבתיים, מזהמים סמויים, מתח מתמשך, גורמי אלרגיה לא ידועים, התנהגות יושבנית, עישון ועוד) הוא הגורם להיווצרותה.

כיצד תדעו אם מתפתחת בגופכם דלקת תת קלינית? זה מאד פשוט- בקשו מרופא המשפחה שלכם בדיקת דם בשם CRP (CRP- C –reactive protein). הבדיקה משמשת לאיתור דלקות חריפות שבהן רמות ה-CRP עולות באופן משמעותי. רמות של עד 1 מ"ג/ליטר נחשבות תקינות ומעל לזה מבטאות דלקת תת קלינית.
מה ניתן לעשות על מנת לגרום לנסיגתה של הדלקת התת קלינית? לאורח חיים בריא בכלל ולתזונה בריאה בפרט ישנה השפעה מיטיבה על ריפוי הדלקת התת קלינית ולהורדת רמות ה-CRP בדם. ליתר דיוק, תזונה אנטי דלקתית מובהקת, פעילות גופנית קבועה, הימנעות מעישון והפחתת מתח הם 4 הכללים החשובים ביותר להפחתת דלקת תת קלינית.

תזונה אנטי דלקתית כוללת ירקות (בעיקר ירוקים עליים, בצל, שום, סלק, כרוב, כרובית, ברוקולי, בטטה, נבטים וכו') ופירות (אננס, פפאיה, בננה, תפוח, פירות יער וכו'), פחמימות מורכבות (כוסמת, שיבולת שועל, שיפון), קטניות, שמנים עשירים בחומצת שומן חד ורב בלתי רוויות (שמן זית, המפ, פשתן, צ'יה), זרעים ואגוזים (אגוזי מלך, זרעי פשתן וצ'יה), תבלינים (כורכום, ג'ינג'ר, פפריקה, שום), עשבי תיבול (כוסברה, תימין, רוזמרין, בזיליקום, שמיר, פטרוזיליה), חליטות צמחים (תה ירוק, קמומיל, ג'ינג'ר), מזונות על (אלוורה, ספירולינה, עשב חיטה וכו'), מיצי ירקות ושפע מים.. מכבים את האש או לא?

מאידך, חשוב להפחית עד כמה שניתן את צריכתם של מזונות מתועשים ומעובדים, סוכרים פשוטים, מוצרים מן החי (בשר, עוף, ביצים, מוצרי חלב), מזונות משומרים, ירקות סולניים (תפו"א, גמבה, חציל ועגבנייה), ממתיקים מלאכותיים, מוצרים המכילים שומן מוקשה/ מוקשה חלקית (מרגרינה, חטיפים, עוגיות, עוגות, ממרחים) ושמנים מזוככים (קנולה, סויה, חמניות, דקלים, תירס וכו').

לסיכום, מחלות אינן קורות, הן נגרמות. שנים של תזונה לקויה ואורחות חיים שאינם בריאים עשויים לגרום להתפרצות אש הדלקת בגופכם. התחילו ביישום ההמלצות בהדרגה והטמיעו אותן היטב בסדר יומכם. אט אט תופתעו לגלות שאש הדלקת כבתה ושאיכות החיים שבה אליכם.

הצטרפו בקישור מטה למאות לקוחות שכבר עברו את תכנית הניקוי הזוהרת שלי ונצא יחד לחיים שופעים ובריאים, נטולי דלקות, תרופות וכאבים.

(המידע בלשון נקבה, אך מתאים גם לגברים שביניכם)

 https://lp.vp4.me/gbjm

אני תמיד כאן בשבילכם,

אפרת אטיאס.

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load