• 10 דצמבר 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

גם אתם במאבק תמידי במשקל?

יש סיבות רבות לכך ובחלק מהן, לא בטוח שאתם אשמים או בעצם, אולי קצת. הבשורות הטובות הן שבאבחון נכון ובמתן מענה תזונתי הולם, ניתן לשקם את הגוף, תהא הבעיה אשר תהא, ולהניע אותו לאיזון המשקל ולבריאות מושלמת

צילום הדמיה (depositphotos)

עודף משקל מוגדר כ-25 ומעלה במדד מסת גוף (ראו מטה ערכים לחישוב מדד מסת הגוף שלכם). מרבית המקרים של עודף משקל נגרמים בשל הרגלי חיים לא נכונים הניתנים לשליטה, כמו  אכילה מרובה, היעדר תנועה מספקת, אכילה בשעת לילה מאוחרת, צריכה יומיומית של מזון מעובד ועוד. תפריט מאוזן המנחה לתזונה נקייה, בשילוב המלצות נלוות להרגלי חיים מתאימים, בדר"כ יסייעו באיזון המשקל לאורך זמן.

עם זאת, ברבים מהמקרים, על אף השינוי התזונתי, מתקשים חלק מהסובלים מעודף משקל להפחית ממשקלם בשל סיבות שאינם מודעים להן.

הנה 4 העיקריות שבהן וגם דבר או שניים שניתן לעשות מהיום:

אם אתם סובלים מעייפות בלתי מוסברת, תשוקה בלתי ניתנת לריסון למתוקים, גזים ונפיחות, סחרחורת, פטרת בציפורניים או על העור, ריח לא נעים מהפה או טעם מתכתי, אקזמה ולשון בעלת חיפוי לבן ודביק וחריץ אמצעי עמוק, כנראה שהקנדידה "באה לבקר" ואלו רק חלק מהסימנים האופייניים לה.

______

אם אתם מתקשים להתרכז, חשים צמאון מוגבר במהלך היום והלילה, נותנים שתן לעיתים קרובות, נוטים להירדם באמצע היום, מתקשים לצאת מהמיטה, מזיעים באופן חריג, חשים רצון לישון יותר מ-8 שעות בלילה וכמהים למתוק/ קפאין או ניקוטין, ייתכן שאתם סובלים מחוסר איזון ברמות הגלוקוז והורמון האינסולין בדמכם, ובמילים אחרות- מועדים לסוכרת או כבר לוקים בה.

______

אם אתם עייפים, סובלים מקור מפושט, דיכאון, כאבי פרקים, ציפורניים דקות ושבירות, שיער דק ושביר, חיוורון, עור יבש, עצירות וקצב לב איטי, אלו כנראה רק חלק מהסימנים המעידים על כך שאתם סובלים מתת פעילות של בלוטת התריס המאטה את קצב חילוף החומרים שלכם ומשבשת את האיזון ההורמונאלי בגופכם.

______

עייפות לאורך היום, כמיהה למתוקים, גאזים, נפיחות, אי נוחות לאחר ארוחה, נטייה לנמנום בשעת הצהריים, עצירות, ציפורניים סדוקות ושבירות, שיער נושר וחסר ברק והתפתחות תסמינים מעיקים לא מוכרים עשויים להעיד על כך שמערכת העיכול שלכן לא סופגת כראוי את מרכיבי התזונה והמשמעות היא שהגוף אינו מקבל את צרכיו  ומתקשה בייצור אנרגיה. בתגובה לכך, מואטת הפעילות המטבולית כתגובה הישרדותית והתוצאה- אגירת שומן= השמנה.

______

אם אתם סובלים מ-5 או יותר מהתסמינים באחד מהסעיפים וחושדים שמצאתם את הסיבה לעודף המשקל שלכם, כמובן שאין די בהמלצות המובאות על מנת לייצר את האיזון המתבקש ויש צורך בתפריט תזונתי בהתאמה אישית, בהמלצות להרגלי חיים חדשים ובתוספים ייעודיים שיסייעו לכם באיזון משקלכם ובשיפור בריאותכם לאורך שנים.

לחישוב מדד מסת הגוף שלכם (BMI) חלקו את המשקל (בקילוגרמים) בריבוע של הגובה במטרים (לדוגמא: 22.9=(1.55*1.55): 55 ק"ג) ובדקו את התוצאות לפי הטווחים הבאים:

18.5 ומטה- תת משקל

19-24.9 משקל תקין

25-29.9 עודף משקל

מעבר ל-30 השמנת יתר


לפרטים והמלצות התקשרו אליי או כיתבו לי ל- efratatias@neto.net.il ונקבע יחד פגישה שתוציא אתכם לחיים החדשים שלכם.

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load