יצאת סטייליסט: חן רוס, מארק קובלוב וליז מלכה מבאר שבע

בנים ובנות באר שבע והנגב, יש בכם סטייל, רק צריך לספר לעולם! המדור החדש של ברנז'ה מסקר את המתלבשות והמתלבשים שעשו למיקה הורנשטיין את החודש
send whatsapp messsage send FB messsage

ממשיכים במדור השופע בסטייל של הנגב. הפעם, שלושה באר שבעים- שתי נשים וגבר וכולם רווקים, שנתחיל?

שלום לך חן רוס, 
חן בת 23,עובדת בחדר כושר  "ספייס" (רק כי זה קרוב לה למלא חנויות בגדים) לומדת אופנה ותדמיתנות וממש בקרוב תהפוך למעצבת על חלל. 
מה שנורא נחמד + מפתיע בחן (בת.ז :חן מזל ) רוס מלבד העיניים הירוקות שממוקמות על הפרצוף הכי "בייבי פייס" שלה זה שחן (מזל) רוס היא דתייה, שומרת שבת וחגים. 
לא הייתם בטוחים לגביי זה נכון?
זה בגלל שהיא מראה לנו שגם כשאת צנועה את יכולה לעשות את זה נכון (אולי אפילו הכי נכון). לא תמיד צריך לחשוף כדי להרגיש ולהראות טוב, זה בסדר שיש כאלה שלא אוהבות ללבוש את המכנסיים בבית.

הורס!

הצצתי לחן (מזל) רוס באינסטגרם ומצאתי תמונה של בגד ים שלם כתום בוהק שהיא עיצבה ותפרה במו ידייה עם הדפס מלא "פיסים" קטנים חמודים (תחשבו שלום ויהיה שלום?) וכדי להכניס לנו אופנה ושיק - יש לו שרוולים ארוכים (הטרנד החם הקיץ), בקדמתו נמשך רוכסן לבן לאורך החלק הקדמי שמכניס שובבות ומאפשר לכל אחת לבחור את המחשוף לעצמה. אחלה בגד ים, בעיקר בשביל מכורת גלישה כמוני (בש.ק.ר).


 בלוק השני, יום בהיר של שמש: 
חצאית מקסי   עם הדפס פסים לרוחב, בצבעי כחול ולבן שנרגיש תוצרת הארץ , חולצת טי שירט לבנה קשורה בקטנה, ואיך לא נוסיף ללוק קיצי , זרוק וזורם משקפי שמש, עגילי חישוק ויאללה יצאנו לדרך. 
ד"ש לסבתוש בחזרה. 


אהלן אהלן מארק קובלוב.



מארק, בן 24 בערבים בסופ"ש עובד כמנהל ליין במועדון הברטה ובבקרים (בגלל שהוא גבר רציני) הוא עובד במפעל "רותם" כמודד (אני לא באמת אדע להסביר לכם מה זה). 
 תכל'ס הייתי מצרפת לכל הנשים שקוראות את המדור תמונה שלו עם כובע של הפועלי בניין אבל אני צריכה שתשארו מרוכזות.

מלבד המראה האירופאי של מארק (באמת שהוא הורס), השיער הבלונדיני הגולש, והגנטיקה המוצלחת אין ספק שיש לו יציאות טובות בארון (זה לא שאין לו גם כמה שפחות אבל אני תמיד מתרכזת בחצי הכוס המלאה).
בעקבות המראה האירופאי החלטתי להתמקד בארון החורפי של מארק שכן, נראה שהוא מצוייד היטב, למרות שאני לא באמת אאמין שמתישהו הוא מרגיש שקר לו, זה לא מונע ממנו ללבוש שכבות שממש מחמיאות לו. 


אם חשבתם שכובע גרב מחמיא לנתן גושן וזה קטע רק שלו , כדי שתדפדפו בתמונות של מארק כשהוא זה שחובש אותו. כמו גם: משקפי ראייה (שהן בטוח בלי מספר) שמשוות לו מראה מתוחכם ואינטליגנטי,  ג'קט של שחקן פוטבול שמחמיא לו מאוד ועוד
תוספות כמו: וסט לוז, כובע קסקט, מכנסיים ירוקים ושלל יציאות "נועזות" שמראות לנו שהוא רב גווני ויכול לאמץ לעצמו כל יום לוק אחר ולהראות בו הרבה יותר מטוב.  כנראה שכקוראים לך מארק קובלוב אתה יכול בקלות להגשים פנטזיות.  קדימה מארק,תמשיך להעיז ולפזר יופי וסטייל בנוף המדברי שלנו ואם תהית לעצמך: אז כן, כולנו סולחות לך על השם משפחה שלך שלגמרי מתגמד אחרי שרואים תמונה שלך. 
אה ואיך שכחתי את החלק הכי חשוב:  הוא רווק.



תכירו את ליז מלכה,

ליז בת  25 מבאר שבע,  אוהבת לכתוב (שלא תגידו שלא אמרתי שהיא עמוקה) , לומדת ומנגנת על גיטרה, מתמידה בשיעורי פיתוח קול ובגלל שהיא חכמה ויודעת שחייב לשמור על כושר היא מככבת בקורס היפ הופ בכל יום ראשון.
לאחר עיון בתמונות שלה, נבחרו ברוב קולות שני לוקים שלגמרי עשו לי חשק לקחת שבוע הדממה ולטוס לשבור צלחות ביוון, לבטן גב בסטייל.

בלוק הראשון, לוק בין ערביים, אוברול עם גזרה ממש מעניינת: שורטס בחלק הקדמי וארוך בחלק האחורי, מחשוף חביב באזור בית החזה וכדי לפלפל את האווירה תוספת שרשרת פרפר כסופה. 
נעלי אוקספורד שחורות הן לגמרי הבחירה נכונה והופ - והפאוצ' - אוי אוי אוי, אני מתה על הפאוצ'!! התיק מותן המדליק שחזר אלינו היישר משנות ה-90, מכניס קלילות ללוק והופך את האוברול לפחות "חגיגי" ויותר קליל וזורם. אם זה לא מספיק - כובע מדליק על תספורת קארה אף פעם לא מזיק. 


בלוק השני (כן, אנחנו עדיין בקטע של דמיון מודרך על חופשה ביוון), יופי של שמלה לבנה מבד תחרה משגע שמנקה לנו את העיניים, שילוב של סנדלי גלדיאטור כסופות (בחירה מצוינת של צבע לתחרה הלבנה) ושכדי שחס וחלילה לא תצטרך להחזיק ביד את הפלאפון, ליפסטיק, ומפתחות לחדר ליז הוסיפה תיק יד לבן שממשיך את הטוהר של השמלה באופן די מדויק ומוכיח שלא תמיד חייב "לשבור" עם עוד צבע. לסיום ולסגירת ההופעה: כובע קש, שלא נשכח שהחיים הם חופש אחד גדול עם עוד תוספת של צבע על טהרת הבהירים. 

​​​​​​​

תודה לליז על דמיון מודרך בחופשה הבאה שלי, את נראית מהמם, ההופעות שלך כיפיות, זורמות וקלילות עם הרבה שיק  וכשמגיע לפרגן אני הראשונה לעשות את זה (טוב, אולי לא הראשונה).