''ארתור ממרכז אורן'' הלך לעולמו ואין מי שילווה אותו בדרכו האחרונה

קריאה נרגשת לקוראי ברנז'ה NEWS: האיש החביב שהיה מוכר כלי כתיבה במרכז אורן, נפטר אתמול. הוא היה ערירי ואין מי שילווה אותו בדרכו האחרונה. הלווייתו היום, בשעה 16:00, בבית העלמין החדש
send whatsapp messsage send FB messsage
ארתור ז''ל (צילום: לירז שלום / באר שבע ביחד)

ארתור סגל, האיש החביב ממרכז אורן, הלך אתמול, מוצאי שבת, לעולמו. ארתור יובא למנוחות היום, ראשון, ארתור, בשעה 16:00, בבית העלמין החדש. היות והוא היה ערירי, אנחנו פונים אליכם, קוראי ברנז'ה NEWS, ללוות אותו בדרכו האחרונה.

סיפורו הנוגע ללב של ארתור נחשף לראשונה בברנז'ה NEWS.  לירז שלום פרסם פוסט בקבוצת באר שבע ביחד, בו הוא חשף את סיפור של ארתור, שסירב לפנות לקבל עזרה ועבד למחייתו.

עידכון: כ-100 איש ליוו הערב את ארתור סגל ז''ל, אחרי שנענו לקריאות ברשתות החבריות

לא לבד. ארתור סגל מובא למנוחות (צילום: ציפורה חלפון)​​​​​​​


ארתור עלה לישראל לפני 62 שנה מרומניה. הוא ישב מדי יום במרכז אורן, בו היה מפעיל דוכן מאולתר, למכירת כלי כתיבה. אשתו של ארתור חלתה במחלה קשה והוא ניסה להביא פרנסה הביתה. מצבו הכלכלי החמיר בשנים האחרונות ואין לו ברירה, אלא לצאת לעבוד ולנסות להתפרנס, גם בגיל 80.

באי מרכז אורן אהבו אותו מאוד והיו רוכשים ממנו כלי כתיבה בכל הזדמנות. "זה שווה ולו רק בשביל לראות את החיוך על פניו". הגולש לירז שלום ראה אותו וביקש מכל מי שיכול, לרכוש ממנו מוצרים, כי'' זה עוזר לו ובעיקר, מעלה על פניו חיוך ומפיח בו תקווה''.

הסטודנטים מאוד אהבו אותו. הוא הקפיד לבוא למרכז מדי יום ואנשים רכשו ממנו בחפץ לב. הוא התגורר בקומה רביעית. בגיל שמונים פלוס, הוא העלה והוריד את עגלת המכירה שלו בכוחות עצמו, ארבע קומות. הוא לא התלונן מעולם.

יהי זכרו ברוך!


כתבות נוספות למקרה שפספסת...