• 16 יולי 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

בפעם השניה תוך זמן קצר: תקלה בסיב האופטי בב''ש, מנויים נותקו

מנויי חברת אנלימיטד, המספקת אינטרנט מהיר בסיב אופטי, נותקו מהרשת בפעם השניה תוך זמן קצר ובמוקד החברה לא היה מענה

(Groman123 / CC BY 2.0, onlinewebfonts / bennange / CC BY 3.0)

לקוחות בבאר שבע של חברת אנלימיטד, מיזם האינטרנט בסיב אופטי של חברת החשמל, נותקו מהרשת משך כ-3 שעות, אתמול, ראשון, בשעות הלילה. המנויים ניסו להשיגאת מוקד החברה בטלפון 5805*, ללא מענה. ספקיות האינטרנט, שכן השיבו לטלפון, ספגו שיחות נזעמות של מנויים, אך לא יכול לעשות הרבה: התשתית אינה שלהם. 

תקלה דומה הייתה באיזור באר שבע לאחרונה וגם היא נפתרה אחרי כמה שעות. חברת אנלימיטד מספקת אינטרנט באמצעות סיבים אופטיים על תשתית של חברת החשמל. היא מסוגלת לספק מהירויות גבוהות - סימטריות, כלומר: מהירות ההורדה וההעלאה שוות. בין היתר, החברה מסוגלת לספק חיבור של גיגה, אך לקוחות רבים נהנים מחיבור של 200 / 200 מגה.

כיום מנויים בחברה כמה אלפי לקוחות בלבד, במספר יישובים מצומצם. החברה מספקת שירותים לחלק מהשכונות בבאר שבע, עיר שהחברה בחרה להיות בין המובילות המהפכה הדיגיטלית.  בשל בעיות תקציביות, מלוא תשתית הסיבים טרם נפרשה. הפוטנציאל של הסיב האופטי להעברת אינטרנט אדירה ואכן, רוב הזמן מנויי החברה נהנים מחיבורים מהירים מאוד. 

הפעם התקלה הייתה בבאר שבע ובתל אביב:  ''ערב טוב, בדקות האחרונות קיימת תקלה במספר אזורים. התקלה נבדקת על ידינו ומטופלת על ידי כלל הגורמים. כמו כן קיים עומס במוקד השירות הטלפוני. עימכן הסליחה ונעדכן בהמשך'', הודיעה החברה עם תחילת התקלה. אחרי כשעה הודיעה: ''עידכון - התקלה מטופלת והגלישה חוזרת בהדרגה לכלל הלקוחות. ללקוחות שעדיין אינם גולשים, הצפי לחזרת השירות הוא עד כחצי שעה. עימכם הסליחה ולילה טוב''. 

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load