רקטה נפלה הבוקר בסמוך לגן ילדים, לילה של ירי על יישובי הנגב

התחדש הירי לעבר יישובי הנגב: רקטה נפלה לפנות בוקר ליד גן ילדים באחד מיישובי הנגב, במהלך הלילה זוהו 4 שיגורים לעבר ישראל
send whatsapp messsage send FB messsage
חבלן משטרתי מפנה את הנפל מחצר גן הילדים (צילום: דוברות המשטרה)

לצג טרור העפיפונים, הלילה מחדש חמאס את  הירי לעבר יישובי הנגב - והגזרה מתחממת:  במהלך הלילה זוהו כ-45 שיגורים מרצועת עזה. שבעה שיגורים יורטו באמצעות סוללת כיפת ברזל ולפחות שלושה שיגורים נפלו בשטח הרצועה, אחד מהם ליד גן ילדים, שבאותה שעה, היה ריק. הבוקר התקבל במשטרת ישראל  דיווח על איתור רקטה בחצר הגן, באחד מהיישובים בתחום המועצה האזורית אשכול.  האיזור נסגר וחבלן של המשטרה ניטרל את הנפל. 
 נפל אחת הרקטות שנורו הלילה לעבר יישובי הנגב (צילום: דוברות המשטרה)

הירי התרחש בשעה 05:51 לפנות בוקר כאשר קיבוצים ומושבים רבים הוזעקו. חלק מהירי, כאמור, יורט באמצעות כיפת ברזל.

דובר צה"ל מסר כי הבוקר, רביעי, תקף צה"ל בפעם השלישית לאורך רצועת עזה באמצעות מטוסי קרב, 11 יעדי טרור בארבעה מתחמים צבאיים של ארגון הטרור חמאס ביניהם מתחם אימונים תת קרקעי:  ''עד כה תקף צה"ל באמצעות מטוסי קרב כ- 25 יעדי טרור בשטח רצועת עזה בתגובה לירי תלול המסלול שבוצע במהלך הלילה מרצועת עזה לשטח הארץ'', נאמר בהודעה.

סרטון: תקיפת צה''ל הלילה, בשטח הרצועה (צילום: דובר צה''ל)


''ארגון הטרור חמאס הוביל הלילה מתקפת רקטות חמורה לעבר עורף ישראל ומוביל את רצועת עזה ותושביה להתדרדרות והסלמה. חמאס אחראי לכל הנעשה ברצועת עזה והוא שיישא בהשלכות לפעולות הטרור כנגד אזרחי ישראל. צה"ל ערוך ונחוש לממש את משימת ההגנה על אזרחי ישראל ויגביר פעילותו על פי הצורך והערכת המצב''.

​​​​​​​

ואילו במשטרה מזהירים: ''בשל הסכנה הקיימת בזירות ועד סיום בדיקה וטיפול בזירות הנפילה, משטרת ישראל קוראת לציבור שלא להתקרב למקומות אלו ולאפשר לכוחות המשטרה המקצועיים לסיים את הטיפול בבטחה וללא סיכון לאזרחיםבכל מקרה של חפץ מעורר חשד יש להתקשר למוקד 100 של המשטרה''.
פגיעה ברכב (צילום: ביטחון אשכול)​​​​​​​

פגיעה באחד היישובים (צילום: ביטחון אשכול)

שרידי אחת הרקטות באשכול (צילום: ביטחון אשכול)