חדש בבאר שבע: האקדמיה לדיגיטל בנגב

בשורה בתחום הדיגיטל בבאר שבע : UTECH האקדמיה לדיגיטל בנגב יוצאת לדרך. חברת ווב מדיה גרופ, המכללה הטכנולוגית באר שבע ועמותת יוצרים ברשת מציגים את UTECH האקדמיה לדיגיטל בנגב
send whatsapp messsage send FB messsage

חברת ווב מדיה גרופ, המכללה הטכנולוגית באר שבע ועמותת יוצרים ברשת הציגו הבוקר את UTECH האקדמיה לדיגיטל בנגב. בית הספר יוצא לדרך בשיתוף פעולה עם ארגון הדיגיטל הישראלי וחברות הפרסום והדיגיטל הגדולות בדרום. המנהל האקדמי של UTECH הוא איש הדיגיטל ירון אחר, מחבר הספר "שיווק בעידן דיגיטלי" מרצה מבוקש בתחום ולשעבר סמנכ"ל YNET  והמשנה למנכ"ל מעריב וקבוצת הג'רוזלם פוסט.

קובי סלע, מנכ"ל ווב מדיה גרופ ואחד היזמים של UTECH מספר על הרעיון המרכזי שהוביל את השותפים בפרויקט – "עולם הדיגיטל משתנה במהירות, כיזם ומעסיק שפועל בתחום כבר למעלה מעשור אני מזהה קושי הולך וגובר באיתור אנשים איכותיים שבאמת מעודכנים בכל החידושים והכלים שקיימים בתחום. כשראיתי שצעירים רבים בבאר שבע נוסעים כל יום לתל אביב כדי ללמוד את מקצועות הדיגיטל החלטתי שבאר שבע לא צריכה לבוא לתל אביב אלא תל אביב צריכה לבוא לבאר שבע".  סלע מבהיר כי נבחרת המרצים במכללה תשלב את המומחים הגדולים ביותר שיש כיום בישראל במקצועות הדיגיטל אשר יגיעו ללמד במסגרת בית הספר בבאר שבע.

בין הקורסים הראשונים שייפתחו במכללה – קורס מנהלי דיגיטל שייפתח בעוד כחודש. הקורס מיועד לכל מי שרוצה להשתלב באחת מחברות הפרסום או בתפקידי דיגיטל ושיווק בארגונים הגדולים. בסמוך ייפתחו קורסים בתחומים נוספים כדוגמת פיתוח אתרים, פייסבוק למתקדמים, ניהול קמפיינים ועוד. הלימודים יתקיימו בקמפוס המכללה הטכנולוגית בבאר שבע.

שיתוף הפעולה בין UTECH האקדמיה לדיגיטל בנגב וחברות הפרסום הגדולות בדרום, יבוא לידי ביטוי גם במרכז ההשמה של בית הספר. מרכז אשר יחבר בין בוגרים בית הספר לחברות הפרסום אשר התחייבו לתת קדימות לבוגרי האקדמיה. יש לציין כי השכר ההתחלתי בתחום הדיגיטל גבוה בכ – 30% לפחות משכר המינימום כיום. כיום יש כ – 30 חברות פרסום ודיגיטל במטרופולין באר שבע אשר סובלות מחוסר בכוח אדם מקצועי ומיומן.

מנכ"ל המכללה, דב תמיר אמר כי " המכללה הטכנולוגית באר שבע מאז היווסדה ב-1954 הכשירה מעל 60,000 בוגרים בתחומי הטכנולוגיה השונים. תמיד ראשונה לכל יוזמה וחדשנות, ב-2003 זכתה בפרס באר שבע למצוינות וב-2007 בפרס החינוך הארצי מידי נשיא המדינה שמעון פרס.

כבכל השנים, מעמידה המכללה את מתקניה ומשאביה לשותפות מקצועית חדשה למען תושבי מטרופולין באר שבע".

הזמנה לאירוע ההשקה​​​​​​​