• 21 אוגוסט 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

הנהלת ''מי שבע'' נפגשה עם תושבים, הקשיבה לבעיות

הנהלת תאגיד המים נפגשה עם תושבים מבאר שבע ואופקים, במהלכה הקשיבה, הסבירה את מדיניותה וסיכמה לצאת לסיור לטיפול בבעיות פרטניות

מפגש התושבים עם אנשי מי שבע (צילום: מי שבע)

פגישה בין תושבים מבאר שבע ואופקים, לבין הנהלת תאגיד מי שבע, במטרה למצוא פתרונות לבעיות שמתבררות כנפוצות בשתי הערים, במיוחד במקומות בהם התשתיות ישנות: בפגישה שהתקיימה אתמול, יום ראשון, הועלו על סדר היום סוגיות בנושאי מים וביוב בהן עוסק תאגיד מי שבע, לרבות התייחסות מקיפה לכלל שאלות התושבים, הצגת העקרונות המנחים את התאגיד והצגת כללי הרגולציה מטעם רשות המים - אליהם כפופים כלל התאגידים כגורם מבצע.

הפגישה זומנה על ידי התאגיד, "לאור הישנות פניות לתאגיד ומתוך כוונה לתת מענה רוחבי ופרטני כאחד – לשאלות ולסוגיות עמן מתמודדים תושבי הערים באר שבע ואופקים: אחריות התושבים על רשת המים והביוב הפרטית במתחם מגוריהם אל מול אחריות התאגיד על רשת המים והביוב העירונית, נושאי צריכה משותפת במתחמים משותפים, נזילות במתחם פרטי, צריכה חריגה ועוד", כפי שנמסר מהתאגיד.

בפגישה עם התושבים, נכחו מנכ"ל התאגיד– מריו לובטקין, היועץ המשפטי לתאגיד, נציגי רשות המים וכן מנהלי האגפים והתחומים בתאגיד.

פרט לפגישה זו ובעקבות היכרות נציגי התאגיד עם הפניות שהובאו בפניהם במסגרת הפגישה – בהמשך השבוע ייערך סבב של טיפול יסודי ומקיף במקרים פרטניים, תוך בחינת כל מקרה לגופו – עם גורמי המקצוע הרלוונטיים בתאגיד.

מנכ"ל 'מי שבע', מר מריו לובטקין: "המפגש הפורה שנערך השבוע הוא צעד נוסף של התאגיד לחיזוק הקשר עם התושבים. זאת, בכוונה להקנות מענה אנושי לכלל הפניות המגיעות לפתחנו ומתוך רצון להטיב עם התושבים. אני מודה לתושבים שמגלים אכפתיות ואחריות לגבי הנעשה במקום מגוריהם ומאמין כי בזכות פגישה זו, נפיק גם אנחנו את הלקחים המקצועיים לשיפור עבודתנו בעתיד בנושאים הנוגעים לאחריות התאגיד".


כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load