לא להאמין: זה מה שתלמידים קיבלו לארוחת צהריים

בשר חרוך, אורז יבש ואפונה שרופה - הורה בבית הספר היסודי עומר בן אלחטאב ברהט בדק מה בנו אוכל בצהריים ונדהם: ''אסור שמקרה כזה ייקרה אפילו פעם אחת''
send whatsapp messsage send FB messsage
המנה שהוגשה לתלמיד (צילום: רשת חברתית)

''ראיתי מה הגישו לבן שלי לאכול בצהריים ונדהמתי: האוכל היה שרוף לגמרי. לפעמים קורה שמביאים מעדנים פגי תוקף ואני שואל: אין פיקוח על האוכל בבתי הספר? האם מישהו היה מוכן שהילד שלו יאכל את הדבר הזה?", אומר פואד, שהגיע לבית הספר אחרי שבנו התקשר אליו. המקרה עורר כעס רב ונוצר שיח ערני ברשתות החברתיות. היו גולשים שקראו לבטל את הבאת האוכל מגורם חיצוני ופתיחת מטבח בבית הספר, אשר גם יספק תעסוקה לנשים מקומיות. 
אחד התלמידים עם המזון השרוף שהוגש לו (צילום:רשת חברתית)
בבית הספר היסודי עומר בן אלחטאב ברהט, מוגשת לילדים ארוחת צהריים, במסגרת יום לימודים ארוך. האוכל מגיע מחברת הסעדה חיצונית בחמגשיות ומוגש בצורה שיוויונית לכלל התלמידים. לדברי פואד, לא מדבר בתקלה בודדה, אלא במשהו שחוזר על עצמו כבר כמה פעמים. המקרה הנוכחי אירע בשבוע שעבר ועורר כעס רב אצל הורי התלמידים. ההורים אומרים כי אסור שתקלות אלה ייקרו, במיוחד כשזה נוגע למזון התלמידים וקוראים ליתר ביקורת על איכות המזון המוגש להם.  האב, לדבריו, ניסה לקבל תשובות מגורמים מוסמכים. 
עד לרגע פרסום הידיעה לא התקבלה תגובה ממשרד החינוך.