אחרי 'רולטת החניקות', לילדי ב''ש יש משחק חדש: 'רולטת שרוכים'

משחק מסוכן של ילדי העיר תועד על ידי נהג והועלה לפייסבוק של עמותת אור ירוק ונחשף הערב על ידי וואלה: רולטת שרוכים, שעלולה הייתה להסתיים באסון
send whatsapp messsage send FB messsage
צילום מסך של רולטת השרוכים

רולטת שרוכים - זה המשחק החדש והמסוכן של ילדי באר שבע - כך מדווח הערב אתר וואלה NEWS. על פי סרטון ממצלמת דרך, שהועלה לעמוד הפייסבוק של עמותת אור ירוק, המשחק החדש והמסוכן הינו קשירת שרוכים באמצע מעבר חציה, כשהנהגים לא יכולים להבחין בילדים, שעושים זאת לשם הסיכון וההנאה ותוך כדי שחבריהם מתעדים אותם בניידים. השבוע נסע שמואל אייזן, תושב העיר, לביתו כשלפתע שם לב לילד היושב בכביש. אייזן עצר בבהלה  והתברר לו כי מדובר במשחק "רולטת שרוכים".

"זה קרה לפני יומיים. נסעתי בתוך העיר בסמוך לביתי, וליד הכיכר ראיתי ילד רכון על מעבר החצייה", סיפר אייזן ליניר יגנה מוואלה. "בהתחלה חשבתי שהוא נפל או נפגע והתכוונתי לצאת ולעזור לו, אבל פתאום שמתי לב שהפנים שלו לכיוון המדרכה והוא שורך את נעליו. הסתכלתי ימינה לכיוון המדרכה וראיתי ילד אחר מצלם אותו. ברגע הזה הבנתי שמדובר בסוג של משחק. צפרתי לילדים כמה פעמים, וחשבתי שאחרי כמה שניות הוא יפנה את הכביש, אבל פתאום הוא הרים את הראש וצחק. אם זו הייתה משאית או כלי אחר, הנהג לא היה רואה אותו וזה היה נגמר ממש לא טוב", הוסיף. "אני לא מבין את המשחק הזה. הוא מסוכן". 

רולטת השרוכים, שתעודה ע''י שמואל אייזן (צילום: אור ירוק / וואלה NEWS)
​​​​​​​

אין זו הפעם הראשונה שמשחקים מסוכנים נפוצים בקרב ילדי באר שבע: קדמו לו רולטת התעלפויות, בו חברים אוחזים בבטנו של ילד בחוזקה, עד שהוא לא יכול לנשום ומאבד הכרתו ורולטת אלכוהול, בה מתחרים מי ישתה יותר אלכוהול בלי להתעלף. לא מעט מקרים נגמרו בהרעלת אלכוהול.