חולת טרשת נפוצה נפלה באוטובוס, תושבים מאיימים לשבש פעילות דן ב''ש

בנה של לודה יצחקוב, חולה בטרשת נפוצה, מספר כי אימו ביקשה מהנהג בקו 12 שימתין שניה עד שתתיישב. הנהג מיהר והאישה נפלה. עכשיו הבן מאיים בתביעה. במהלך השבוע מתכוונים תושבים בבאר שבע לשבש את פעילות דן ב''ש
send whatsapp messsage send FB messsage
האוטובוס בו קרה המקרה, לטענת בנה של לודה (צילום: רשת חברתית)

''הנהג נסע במהירות, במקום לחכות שאימי, אישה נכה, תשב. היא ביקשה ממנו להמתין שניה, עד שתתישב על הכסא, כי מאוד קשה, אבל הנהג מהיר והיא נפלה. במקום לעזור לה, הוא צחק", כך מספר לברנז'ה NEWS, אבי יצחקוב, שאימו לודה עלתה על אוטובוס בקו 12, ביום שישי, סמוך לשעה 15:40, ליד קניון אביה. 

"לאימא שלי מאוד קשה ללכת. היא נעזרת במקל הליכה ונוטלת הרבה תרופות. היא צריכה ללכת לאט, מאוד נזהרת שלא ליפול כי נפילה ממש מסוכנת בשבילה. לאימא שלי יש טרשת נפוצה ושלשה פריצות דיסק, היא צריכה לקחת תרופות על מנת לתפקד, כל דבר קשה מאוד", אומר בנה של לודה. 

אבי יצחקוב אף כתב פוסט נזעם בפייסבוק, בו לא חסך במילים קשות כלפי הנהג ואף פרסם את תמונתו: "הנהג הגועל נפש הזה פשוט נסע בשיא המהירות ולא נתן לה לשבת כמו שצריך, אמא שלי נפלה פשוט על הריצפה של האוטובוס והוא צחק ואפילו לא טרח לעזור לה,  אמא שלי חזרה עם כאבים חזקים בידיים וכל הגוף שלה כואב, ואני שואל את עצמי עד מתי?! 
עד מתי נסבול את דן באר שבע האלו?  כמות המיקרים שאני ועוד אלפי איש עוברים באוטובוסים בגללהם זה כבר עבר כל גבול אפשרי!  תגידו אתם בני אדם? לא כי איך שאתם מראים את עצמכם אתם מתנהגים כמו שטנים שלא ברא אלוקים", כתה יצחקוב.

"אני מאוד כועס על היחס הזה, גם אישה נופלת וגם צוחקים לה בפנים. אני מתכוון להגיש תביעה כנגד דן ב''ש, כי פשוט לא ייתכן ככה להתייחס לבן אדם, ובטח לא לאישה נכה". 

הפוסט עורר תגובות נזעמות מכ-700 איש. לברנז'ה NEWS נודע, כי במהלך השבוע מתארגנת הפגנת מחאה נגד דן באר שבע. תושבים מתכוונים לחסום את היציאה של האוטובוסים מהמסופים ולהפגין מול משרדי החברה, בשל לטענתם, רמת השירות של החברה. רק לאחרונה סבלו תושבי באר שבע מירידה בתדירות הקווים בגלל חופשת הרמאדן ולפני כן, בשל שינוי מסלולי הקווים בעיר, צעד שנתקל בביקורת רבה מהנוסעים, היו נהגים שלא הכירו את המסלולים. 


פנינו לחברת דן ב''ש לקבלת תגובה, שם אנמר לנו כי העניין בבדיקה, על כן החברה לא תגיב בינתיים.