רק תרומת מח עצם מיוצאי הודו בישראל יכולה להציל את נורה סטמקר

נורה, בת 61, תושבת באר שבע, זקוקה לתרומת מח עצם שתסייע להציל את חייה. מאגר מח העצם של יוצאי הודו בישראל קטן מאוד ויש צורך בתורמים חדשים
send whatsapp messsage send FB messsage
נורה סטמקר (צילום: ארגון עזר מציון)

מצילים את נורה סטמקר: נורה, תושבת העיר באר שבע, בת העדה ההודית, זקוקה לתרומת מח עצם, על מנת להתמודד עם מחלת דם קשה ממנה סובלת. בישראל ישנו מחסור בתורמים מבני העדה ההודית. ארגון "עזר מציון" נרתם להצלתה.
נורה סטמקר בת 61. היא ממוצא הודי וחולה ב - MDS. אחוז יוצאי הודו בקרב התורמים במאגר הלאומי של "עזר מציון" אפסי.

בארגון עזר מציון אומרים כי "אם אתם יוצאי הודו, בני 18-45, בריאותכם תקינה ומעולם לא הצטרפתם למאגר מח עצם, אתם יכולים להציל את נורה ועוד חולים רבים אחרים ממוצאכם. מבצע ההתרמה ייערך ביום שלישי, ה-25 באוגוסט,  בין השעות 17:00-21:00 במסעדת "מהרג'ה", שדרות הרצל 87, רמלה. הבדיקה נעשית באמצעות בדיקת רוק פשוטה. 



מגיעים ונותנים דגימת רוק פשוטה!



נורה סטמקר היא תושבת העיר באר שבע, בת 61, ואובחנה כחולה במחלת ה-MDS (תסמונת מיאלודיספלסטית)- מחלת דם קשה הבאה לידי ביטוי בהתפתחות בלתי תקינה של מח העצם המשפיעה על ייצור תאי דם בריאים. המחלה עלולה להביא למותה, ולכן הקמפיין קורא לכל בני העדה ההודית לבוא ולעזור, לנסות להציל את חייה של נורה.

את הקמפיין מבצע המאגר הלאומי לתורמי מח צעם של "עזר מציון" כדי לנסות ולגייס תורמים בני העדה שיוכלו לתרום. ישנו מחסור בתרומות של בני העדה במאגר ולכן, מובילי הקמפיין קוראים לבני העדה הודית לבוא ולתת דגימות רוק, באמצעותה ניתן לבצע סיווג רקמות ולמצוא תורם מתאים