נער בן 15 סחט באיומים בני גילו

הפרשייה נתגלתה כאשר הורי הנערים הגישו תלונה במשטרה. הנער נעצר
send whatsapp messsage send FB messsage
נער איים על בני גילו (צילום הדמיה: pixabay)

נחשפה מסכת סחיטה באיומים של נער כבן 15 תושב ערד אשר הילך אימים על בני הנוער בערד בחודשיים האחרונים. "משטרת ישראל תמשיך במאבק הבלתי מתפשר במעשי ביריונות של בני נוער על מנת לאפשר לנערים הנורמטיביים שגרת חיים בטוחה ושקטה."

במהלך יום שישי האחרון (7.7.17), הגיעה קבוצת הורים למשטרה בערד והתלוננה אודות נער כבן 15 אשר מטיל מורא וסוחט באיומים את ילדיהם בחודשיים האחרונים .
עם הגיעם של אחד עשר הנערים להגשת תלונה, נאספו בזו אחר זו עדויות אשר ציירו תמונה של בריונות קשה הכוללת סחיטה באיומים במספר רב של מקרים בחודשיים האחרונים. החשוד העומד מאחורי מסכת זו הינו נער כבן 15 תושב ערד אשר החל להלך אימים בקרב בני הנוער בעיר. מהעדויות עולה כי, הקורבנות ואף חבריהם חוששים לצאת מביתם שמא יפגעו ע"י החשוד.

בתום גביית התלונות, עצרו שוטרי משטרת ישראל את החשוד הקטין שהובא היום לבית המשפט ומעצרו הוארך בארבעה ימים עד לתאריך 12.7.17.

ממשטרת ישראל נמסר, *"ממסכת האירועים שנגלתה לפנינו, אין ספק שיש קורבנות נוספים שטרם התלוננו וחשוב לנו לעודד את אותם נערים לחשוף אירועים מהסוג הזה על מנת שמשטרת ישראל תוכל להגן עליהם ולמצות את הדין עם העבריינים."