נוסעת : ''נהג בדן באר שבע סגר את הדלת לחייל וניסה להכות אותי''

אסיה גלעדוב פרסמה פוסט נגד חברת דן ב''ש, בו האשמה חמורה כלפי הנהג. דן ב''ש: ''הנהג מכחיש את הטענות''ף בשיחה לברנז'ה אסיה עומדת מאחורי כל מילה
send whatsapp messsage send FB messsage
נהג האוטובוס. מה קרה שם? (צילום: פייסבוק אסיה גילעדוב)

תקרית חמורה בקו 6 בבאר שבע. אסיה גילעדוב, תושבת העיר, עלתה היום לקו מספר 6, בתחנה המרכזית בבאר שבע וחוותה אירוע טראומטי לדבריה. 
לדבריה, כפי שהועלו בפוסט של עופר גולן: "היום בשעה 13.45 עליתי בתחנה מרכזית באר שבע על קו 6. הנהג, שהיה ערבי, סגר את דלתות האוטובוס על החייל, כשהחייל נשאר בחוץ. אמרתי לו שיפתח, כי ישנו חייל שרוצה לעלות. היות ולא פתח התקרבתי אליו. היו לו (לנהג) ערימות דפים ביד הניף אותם לעברי כדי להכות אותי בפנים. אני בשניה הזזתי את הפנים וצעקתי אליו "למה אלימות?" באותו הרגע חייגתי למשטרה" . 
האוטובוס, כפי שתיעדה אסיה גילעדוב
"הנהג דרש שארד מהאוטובוס תחנה אחרי הנסיעה שזה השוק, לא הסכמתי תוך כדי שאני משוחחת עם שוטרת בעיר עתיקה, הוא עוצר ואומר לכולם לרדת כי קיבל שיחה מהחברה ושהוא חוזר. אני ועוד שתי בנות ירדנו והוא המשיך את הנסיעה. זו התמונה של התחנה שצילמתי. שוב התקשרתי ל-100 תוך שאני נסערת מאד מהמקרה. המשטרה ביקשו שאתקשר לחברת מטרודן (הטעות במקור)  להתלונן וכך עשיתי בחצי שעה האחרונה. אני ועוד שני נוסעים ירדנו מהאוטובוס והנהג השאיר אותנו בתחנה פגועים נפשית והמומים".
אסיה עומדת מאחורי כל מילה ולדבריה, הייתה איתה אישה נוספת, עדה לאירוע, שגם ירדה מהנסיעה.  
מדן באר שבע נמסר בתגובה: "הנהג מכחיש את הטענות.  על פי תקנות משרד התחבורה אסור לעצור ולפתוח דלתות לאחר שיצא לדרך.  לטענתו לא נסגרה הדלת על איש ולא שום פעולה פיסית אחרת עם ניירות, כפי שנטען".

האזינו להקלטות של אסיה גילעדוב לחברת דן באר שבע ולמשטרת ישראל:



​​​​​​​



​​​​​​​