באר שבע: נער נפצע קשה בתאונת אופניים חשמליים

תאונה ברחוב הצדיק מירושלים בין שני נערים שרכבו על אופניים חשמליים: נער אחד נפגע קשה
send whatsapp messsage send FB messsage
אופניים חשמליים (צילום הדמיה: Ilan.neworld / CC BY SA 3.0)

תאונה בין שני נערים שרכבו על אופניים חשמליים. בשעה 13:08 נמסר למד"א נגב על 2 נערים שרכבו על אופניים חשמליים והתנגשו זה בזה ברחוב הצדיק מירושלים בבאר שבע . חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח סורוקה 2 נערים כבני 16, בהם: 1 במצב קשה, ו-1 במצב קל עם חבלה בראש. 

חובשת בכירה במד"א שקד לוי סיפרה: "היינו בדרכנו חזרה ממקרה רפואי כשלפתע ראינו 2 נערים שרכבו על האופניים והתנגשו זה בזה. עצרנו מיד, נער אחד שכב מחוסר הכרה עם חבלה בראש. בסמוך אליו עמד נער נוסף בהכרה מלאה וכאוב עם חבלה בראשו. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם בתוך דקות בודדות לבית חולים כשמצבו של האחד קשה והשני קל."

מבית החולים סורוקה נמסר: "לחדר המיון בסורוקה פונו 2 נערים שהתנגשו  אחד בשני בעת שרכבו על אופניים חשמליים. אחד בן 13 מטופל במיון כירורגי. מצבו קל סובל ממכות יבשות. פצוע שני בן 16 במצב בינוני סובל מחבלת ראש.

להערכת גורמים בענף, בעיר באר שבע אלפי אלפני רוכבי אופניים חשמליים, מבני נוער ועד מבוגרים. בהיותן זולות יחסית לרכישה, לתחזוקה, חניה ותפעול, רבים רואים בהן חלופה לרכב הפרטי בתוך העיר. בשביל לא מעטים, זהו גם כלי הרכב היחידי. רוכבים בוגרים בדרך כלל נוהגים בזהירות. רוכבים צעירים או חדשים, אינם מעריכים נכונה את עצמת הכלי ועלולים לעשות תאונות. בבאר שבע יש מעט מאוד שבילי אופניים מוסדרים, למרות ששימוש באופניים היה מוריד הרבה כלי רכב מהכביש,מקטין של זיהום האוויר ואת  העומסים בכבישים. 
​​​​​​​