הצגות רבותי, הצגות

לראשונה תלמידי התיכון במיתר העלו מחזות במסגרת לימודי הבגרות בתיאטרון
send whatsapp messsage send FB messsage
תלמידי מגמת התיאטרון (קרדיט צילום: עדן ויובל צילומים)

בשבוע שעבר, לראשונה בתולדות הישוב, נבחנו תלמידי מגמת תיאטרון במועצה המקומית מיתר בבחינות הבגרות שלהם. כחלק מהבחינה, התלמידים העלו שתי הפקות והציגו אותן בפני תושבי הישוב ואורחים נוספים.

אדווה פרס, רכזת מגמת התיאטרון בבית הספר, והמלווה של ההפקות, סיפרה: "קבוצה אחת לקחה על עצמה את המחזה של דריו פו, "ניסים ונפלאות בקופסאות שימורים", העוסקת בצורה קומית-מחאתית על יוקר המחייה. הקבוצה השנייה בחרה את המחזה "קונצרטה לשמונה" מאת נדב סדקה ומאיה רוז חורמדלי. בשונה מההפקה המקורית, החליטו צוות השחקנים ליצור עיבוד משל עצמם בשם "קונצרטה לחמישה". ההצגה מספרת על בית ספר לתלמידי הזדמנות אחרונה ומציגה את עולמם הפנימי של הסובלים מהפרעות קשב וריכוז מצד אחד ומהצד השני את חוסר ההתמודדות שלנו כחברה".

לסיכום מסרה אדווה: "הפקות הבגרות היו מוצלחות מאוד והתלמידים והקהל נהנו והתרגשו. אני שמחה שהפעם הראשונה של הפקות הבגרות בתיאטרון היו כה מוצלחות וחיוביות והשאירו טעם של עוד".

אבנר בן גרא, ראש המועצה המקומית מיתר, נכח בהצגות ומסר בתגובה: "במשך שמונה שנים פקדתי את הצגות מגמת התיאטרון בעומר והתרגשתי לראות את השחקנים הצעירים סוחפים את הקהל. השבוע התרגשתי במיוחד משום שהיה מדובר בהפקה הראשונה של תיכון מיתרים בישוב. מגמת התאטרון שלנו הציגה שתי הצגות והיה מצחיק, מרגש, ועשוי היטב. ישר כוח לתלמידנו המוכשרים ולמורה לתאטרון אדווה פרס , לצוות החינוכי ולמנהל התיכון עדו ארגמן. תודה מיוחדת מגיעה לדוד גרוס אב הבית על התפאורה הנהדרת".