• 25 מאי 2018

האפליקציה של ב’’ש

להורדת האפליקציה:

מושיק גלאמין נבחר להוביל את הקמפיין של אולם האירועים פאלאסיו

הקמפיין בהובלת משרד הפרסום המוביל אביעוז קריספין, מהווה את יריית הפתיחה בתחום העיצוב לאולם המפואר שהושקעו בו כ-25 מיליון ש''ח

''אירוע בטאצ' של מושיק'' - קמפיין פרסום ברחבי הדרום

מושיק גלאמין, נבחר להוביל את הקמפיין הפרסומי של אולם האירועים והכנסים היוקרתי PALACIO. הקמפיין בהובלת משרד הפרסום המוביל אביעוז קריספין, את יריית הפתיחה בתחום העיצוב לאולם המפואר בבעלות דורון סויסה ומאור סויסה אשר הושקעו בו כ- 25 מיליון ש"ח.

מתחם האירועים PALACIO הממוקם באופקים משתרע על פני שטח של כ- 7 דונמים של צמחיה מטופחת, מזרקות ומפלי מים. בליבו של הגן ניצב היכל מפואר הבנוי בקונספט עיצובי פורץ דרך ו-400 מ"ר של מסכי וידאו לד בין היחידים בארץ. המתחם כולל 2 אולמות: האולם הגדול מיועד לאירועים של עד 700 איש והאולם הקטן מיועד ל- 300 איש. על התפריט הקולינארי החדש מנצח השף אבי לוי.​​​​​​​

מאור סויסה, מבעלי מתחם PALACIO, מסר,"בחרנו במושיק גלאמין כפרזנטור שלנו בידיעה שמדובר בבחירה הטבעית ביותר שכן הערכים אותם הוא מסמל-מקצועיות, שיק ויוקרה מתכתבים עם ערכי המתחם שלנו ועל כן בחירה זו מתבקשת. אני סמוך ובטוח שהמסר-עיצוב בטאצ' של מושיק- יעבור בצורה המדויקת ביותר ויצעיד את המתחם קדימה".

כתבות שיעניינו אותך...
תגובות

End of content

No more pages to load