סלבס בבאר שבע: קניון עזריאלי הנגב באירוע התחדשות נוצץ

לירז צ'רכי, מיכל אנסקי, בן אל תבורי וסטטיק, כל אלה היו היום באירוע ההתחדשות של קניון עזריאלי הנגב שבו הושקע כ- 100 מיליון ש''ח
send whatsapp messsage send FB messsage
מייקל לואיס ולי לוי (צילום: מאיר אבן חיים)

סלבס, אורחי כבוד ואנשי עסקים כבשו את קניון עזריאלי הנגב לכבוד אירוע ההתחדשות הגדול של הקניון לאחר 27 שנים. העיצוב המחודש כלל שינוי הריצוף, תקרה, מעקות ובכלל הקניון נראה מודרני ונפלא. על האירוע ניצח איתן ביטון מפיק האירועים אשר עושה חייל  כבר כ-10 שנים. כחלק מתהליך ההתחדשות, הוכנסו סוחרים נוספים כמו רולאדין, כפר השעשועים, מקדונלדס, סולטאם ואייס סטור(אפל) ועוד... וכל זה לרווחת התושבים. במסגרת האירוע הופיעו גם הצמד שכבש את המדינה, סטטיק ובן אל תבורי שהוקרנו גם על מסך לד לא מלבני- לראשונה בישראל! ההופעה הוקרנה בשתי הקומות- הקומה ראשונה והקומה השנייה.

בן אל תבורי וסטטיק בדרכם לבמה (צילום: מאיר אבן חיים)​​​​​​​

בין האורחים שנצפו היו: מייקל לואיס, לירז צ'רכי, שי מיקה, לי לוי, סטטיק ובן אל תבורי, מיכל אנסקי, יעל ויוסיאל מהמרוץ למיליון, הנהלת קבוצת עזריאלי והנהלת קניון עזריאלי הנגב הכוללת את שחר טביב, מנכ''ל הקניון, לימור לרבוני גלעדי מנהלת השיווק, מנהלי רשתות השוכרות חנויות, אסתריקה נגיד, חיה גולן, חיים שגב ועוד רבים וטובים...

איתן ביטון, מפיק האירוע יחד עם לירז צ'רכי (צילום: מאיר אבן חיים)

ההופעה הגדולה של הערב- בן אל תבורי וסטטיק (צילום: מאיר אבן חיים)​​​​​​​​​​​​​​

יובל בורשטיין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי אמר: "אני חושב שהקניון הזה במקום שבו הוא נמצא ובצורה שאליו הוא הגיע הוא קניון מוביל בבאר שבע היום והוא יוביל בפדיונות והסוחרים יהנו ממנו. "

שחר טביב, מכנכ''ל קניון עזריאלי הנגב אמר :  "אני הייתי באר שבעי שגדל פה ושכל החיים שלו היה בקניון הזה והגיע לכאן כילד ונער בוגר, ובסוף הגעתי להיות מנכ''ל", והוסיף: "הנהלת קניוני עזריאלי החליטה בצעד חסר תקדים להשקיע עשרות מיליוני שקלים ולהפוך את הקניון לכל כך יפה, כל כך ביתי, כל כך נחשב, כמו שאתם רואים זה פשוט חלום לראות את זה."

אסתריקה נגיד, לימור לרבוני, שחר טביב, מיכל אנסקי ואיתן ביטון (צילום: מאיר אבן חיים)

הנהלת עזריאלי, צוות מנצח. (צילום: מאיר אבן חיים)

קהל רב הגיע לאירוע ההתחדשות (צילום: מאיר אבן חיים)שי מיקה, לימור לרבוני גלעדי, זאביק דרור

מסך לא מלבני- לראשונה בישראל! איתן ביטון יחד עם לימור לרבוני גלעדי ​​​​​​​

כתבות נוספות למקרה שפספסת...
יום שלישי | 20 ספטמבר 2016
יום שלישי | 20 ספטמבר 2016
יום שלישי | 20 ספטמבר 2016
יום שלישי | 20 ספטמבר 2016